OHJohansen Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 De beste kuppene på 40-og 42-tommere finner du her. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Du burde skamme deg Ole Henrik. Maken til slett arbeid som i artikkelen her er det lenge siden jeg har sett. Du begraver seriøsiteten til Teknofil når du ikke får med deg at "halvparten" av prisene er inklusive Blu-Ray spiller! Latterlig. Heretter burde du insistere på at en redaktør går gjennom materialet ditt før det slipper ut på nett. Med hilsen John-Ivar Rubach Vikhammer Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Maken til slett arbeid som i artikkelen her er det lenge siden jeg har sett. Du begraver seriøsiteten til Teknofil når du ikke får med deg at "halvparten" av prisene er inklusive Blu-Ray spiller! Latterlig. Hei John-Ivar, du har et poeng når du skriver at "halvparten av prisene er inklusive Blu-Ray" og dette er noe vi arbeider med å finne en bedre løsning på. Gjennom de siste ti årene har jeg sett at det stadig blir vanligere å sette sammen flere produkter i én pakke for å selge det som et selvstendig produkt. For prissammenligning, både når man selv står i butikken og når det gjøres av datamaskiner blir det vanskeligere å finne det beste tilbudet når stadig flere selger produktene sine i pakkeløsninger. Ofte er likevel pakkeløsningene godt priset og hvis man uansett skal kjøpe både TV og Blu-Ray-spiller bør de absolutt vurderes. I prissøket synes jeg det er riktig å vise pakkeløsningene sammen med prisene på enkeltproduktet. Slik blir det enkelt å se hvor mye mer man må betale hvis man også ønsker å få med Bly-Ray-spiller, men jeg er helt enig med deg i at det blir feil å ha fokus på "Du sparer" i sammenligningstabellen. Dette skal vi ta med oss, og i nyere artikler vil vi ikke ta med "Du sparer"-beløpet hvis det dreier seg om ulike produktpakker. Veldig glad for at du gir oss slike tilbakemeldinger. Det hjelper oss i gi dere som leser sidene våre en enda bedre tjeneste. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg