Gå til innhold

Her får du billig LCD-TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde skamme deg Ole Henrik. Maken til slett arbeid som i artikkelen her er det lenge siden jeg har sett. Du begraver seriøsiteten til Teknofil når du ikke får med deg at "halvparten" av prisene er inklusive Blu-Ray spiller! Latterlig. Heretter burde du insistere på at en redaktør går gjennom materialet ditt før det slipper ut på nett.

Med hilsen

John-Ivar Rubach

Vikhammer

Lenke til kommentar
Maken til slett arbeid som i artikkelen her er det lenge siden jeg har sett. Du begraver seriøsiteten til Teknofil når du ikke får med deg at "halvparten" av prisene er inklusive Blu-Ray spiller! Latterlig.

Hei John-Ivar, du har et poeng når du skriver at "halvparten av prisene er inklusive Blu-Ray" og dette er noe vi arbeider med å finne en bedre løsning på. Gjennom de siste ti årene har jeg sett at det stadig blir vanligere å sette sammen flere produkter i én pakke for å selge det som et selvstendig produkt. For prissammenligning, både når man selv står i butikken og når det gjøres av datamaskiner blir det vanskeligere å finne det beste tilbudet når stadig flere selger produktene sine i pakkeløsninger. Ofte er likevel pakkeløsningene godt priset og hvis man uansett skal kjøpe både TV og Blu-Ray-spiller bør de absolutt vurderes.

I prissøket synes jeg det er riktig å vise pakkeløsningene sammen med prisene på enkeltproduktet. Slik blir det enkelt å se hvor mye mer man må betale hvis man også ønsker å få med Bly-Ray-spiller, men jeg er helt enig med deg i at det blir feil å ha fokus på "Du sparer" i sammenligningstabellen. Dette skal vi ta med oss, og i nyere artikler vil vi ikke ta med "Du sparer"-beløpet hvis det dreier seg om ulike produktpakker.

Veldig glad for at du gir oss slike tilbakemeldinger. Det hjelper oss i gi dere som leser sidene våre en enda bedre tjeneste.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...