VEH_InnleggNO Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Siste akt i Tiberium-sagaen kommer i mars. Les hele saken Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette spiller kommer til å bli HELT elendig! Ikke noe mer RTS men mer RPG sjanger har det blitt. Tjener EXP, får ikke lov å bygge base mer osv. ELENDIG. Skuffet over EA Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dette hadde sikkert vært en strålende idé om ikke Dawn of War 2 gjorde det først. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Synd basebygging er vekke, men jeg skal gi dem my benefit of doubt. C&C3 var jo kick ass. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Synd basebygging er vekke, men jeg skal gi dem my benefit of doubt. C&C3 var jo kick ass. Ser ut som Kane har stjælt Tjostolv Moland looken, eller omvendt. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hadde EA laget et nytt Strategi spill som LOTR 1-2-3-Hekse Kongen hadde dei sikkart storm selt Har alle spillene uten om de nyeste rollespillet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 har ikke fullført 3'eren ennå B) Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har mine tvil, men Red Alert 3 var jo herlig, så man får gi gutta hos EA en sjanse. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har mye å se frem til, har ikke spilt gjennom c&c3 eller ra3, har prøvd de så vidt og jeg er ikke imponert. Men hva gjør man vel ikke for historien, og viss Kane ikke vinner til slutt blir jeg sur Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Om det blir noe lignende bildet over så er det ikke bra av EA. Ser jo helt likt ut som C&C:TW. Lenke til kommentar
Exorsismus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg vil nå sjekke dette litt nærmere, før jeg bestemmer mer. Det er blitt for mye "konsollifisering" av spill generelt, jfr. RA3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå