V. Haugen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vi avslører hva Vollvik & co. vil uttrette med Ludorådet. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, vollvik er genial i å motivere folk.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bruke ord som "Ludo-imperiet" og en generell forherligelse av Vollvik/Ludo er ikke god journalistikk for meg! Jeg var stor fan av vollvik, men syntes at han er blitt for høy på seg selv og angriper etter min mening konkurrentene på en arrogant og ekkel måte. Ref "Tele2 kan bare legge ned.." etc. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 God idè sikkert, i teorien. Men her er det nok bare tiltenkt at Ludorådet skal være nok et PR-stunt, og at ingenting blir utrettet. Jeg er så lei Vollvik og hans mas at jeg holder på å spy. Trekk deg unna media nå, før alle blir lilke lei som meg. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Bruke ord som "Ludo-imperiet" og en generell forherligelse av Vollvik/Ludo er ikke god journalistikk for meg! Jeg var stor fan av vollvik, men syntes at han er blitt for høy på seg selv og angriper etter min mening konkurrentene på en arrogant og ekkel måte. Ref "Tele2 kan bare legge ned.." etc. Jeg tar den kritikken; absolutt ikke ment som en forherligelse av verken Vollvik eller Ludo, men snarere en kommentar til hva de prøver å oppnå med forskjellige satsninger utover mobiltelefoni. Men jeg ser at dette lett kan oppfattes som noe annet. Takk for ditt innspill! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 LUDOrådet har bl.a. fått SonyEricsson og DeliDeLuca til å betale ut en kvart million HVER, for å få bruke rådet i ett år.... fullt av misunnelige tapere her i dag eller? stå på Idar, Norge trenger et merkevare som IKEA / Volvo / Carlsberg! Marit, Gjøvik Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Å skrive "missunnelige tapere" er vel ikke særlig voksent. Jeg hverken jobber eller ønsker å jobbe i telebransjen. Jeg bare observerer at Vollvik har en helt annen oppførsel i markedet per i dag enn tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg