Itsu Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Heisann. Har nylig kjøpt CoD MW 2 og brukte 6 timer for å laste det ned fra steam. Når jeg endelig var ferdig med dette, gledet jeg meg til og spille Multiplayer, det som var problemet da var at jeg ikke fant noen servere, den ble stående på "fetching servers" eller noe slik. Noen som har hatt det samme problemet som veit hvordan det løses? Det ville hvertfall vært veldig fint:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Spillet har vel ikke release på Steam før den 12? (i morgen) Lenke til kommentar
Itsu Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 ja har hørt det jeg også, men er en et par venner av meg som får spilt multiplayer og noen som ikke får spilt i det hele tatt fordi det ikke er releasa enda. Jeg får spilt SP. Og fikk ikke noe tilbud om å ikke installere gjennom steam. Men kanskje det ordner seg i morgen, så får jeg heller krysse fingra da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er vel sånn at de som har kjøpt spillet i butikk kunne spille det fra den tiende, mens de som kjøpte det via Steam må vente til i morgen, til tross for at de begge er på samme platform. Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du må også huske å åpne nettet ditt for å gjøre det enklere for å finne raskere og bedre games. Har ikke gjort det selv men men:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå