AltF4 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Foreslår at Call of Duty-serien blir lagt inn under "Populære spill"-delen av forumet da det siste spillet i serien, Call of Duty: Modern Warfare 2 akkurat nå har 4 forskjellige tråder i "Generell spilldiskusjon". Da burde det være grunnlag for å kalle denne serien for populære spill, dessuten er det greit å få unna litt trafikk i den allerede lett plagede (i mine øyne mangler forumet en underkategori) "Generell spilldiskusjon". Endret 11. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Enig. Selv om det finnes flere WWII serier som f.eks MoH, Battlefield og Brothers in Arms, er det vel liten tvil om at Call of Duty serien er den mest populære av disse på dette forumet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Nå er det ikke for å trekke frem andre verdenskrigserier jeg mener dette, men heller fordi Modern Warfare 2 alene har hatt langt fler innlegg enn samtlige spill i "Populære spill" til sammen, noe som jo bør være en indikator på at det er et ganske populært spill. Grunnen til at jeg bruker Call of Duty er fordi dette er en hel serie, og ettersom andre serier (Grand Theft Auto og Half-Life for å nevne to) ligger under "Populære spill" ser jeg ingen grunn til at det skal gjøres unntak for dette spillet i denne serien. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Signer meg opp for dette. En underkategori for CoD serien hadde vært bra. Gode poeng fra AltF4 over meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kan ikke si at jeg er noe annet enn enig i dette! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 CoD i populære spill, hmm? Agree. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sett opp en poll, letere for dem å forholde seg til det enn å sjekke gjennom alle postene etter postive eller negative svar. Men er enig jeg også, CoD serien har vist seg å være en av de mer populære seriene noensinne. Dette gjelder både for de mest hardcore gamerene til de mest casuale som kanskje spiller bare 1-2 spill i året. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noe sånt du tenkte på? http://www.innlegg.n...hp?showforum=87 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Dere handler raskt. Jeg kan like dette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Se der ja! Suverent! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Flott arbeid. Men nå ser jeg at mange emner får dårlige beskrivelser i emnenavn. Vil oppfordre brukere til å rapportere eller sende PM til trådstarter med forslag til nytt navn på gjeldende emne. Dette vil iallefall spare oss moderatorer for mye arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg