Daniels_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 eg får ikkje spille online igjen.. spilte masse i går. men i dag komme eg meg ikkje innpå igjen. eg trykke play online så komme det fram: FETCHING PLAYLISTS... UPDATING RANK AND UNLOCKS... CONNECTING TO MATCHMAKING SERVER COMPLETE. noen som kan hjelpe meg her? har prøvd å slå av og på og alt mulig piss. tilome prøvd ny konto men funke ikkje då heller... når da står lenge nok komme det fram: your sign in status has changed, returning to the main menu.. vær sni å hjep. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) istedenfor å bruke noen minutter på å registrere deg og poste en ny tråd kunne du bare lest på det offisielle forumet eller Call of Duty: Modern Warfare 2 tråden her Det er nok nede, ivertfall på ps3 Endret 11. november 2009 av Belfez Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 istedenfor å bruke noen minutter på å registrere deg og poste en ny tråd kunne du bare lest på det offisielle forumet eller Call of Duty: Modern Warfare 2 tråden her Det er nok nede, ivertfall på ps3 hehe.. ty m8:) stresset som ein gud eg:P Lenke til kommentar
Daniels_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 forresten noen som vet kor lenge det e nede? Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 forresten noen som vet kor lenge det e nede? slik nedetid er sjelden planlagt, så den er fikset når den er fikset. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Merkelig at den sier "Connecting to matchmaking server complete" når det er nede.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dude, ikke rop sånn. Du trenger ikke brukte caps hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå