Linoran85 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Så på Gamer's spillkalender at det skal komme 1. kvartal 2010... ligger det noe i dette? Håper det, for jeg likte 2'eren veldig godt... Lenke til kommentar
klevo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ville ikke stolt på noen utgivelsesdato, ikke bare blir spillet utviklet av russere (de som lagde silent storm) men også leste jeg noe om at de faktisk hadde spillet ferdig men publishern scrappet det å sa de skulle begynnet på nytt får det var for dårlig... Så mens jagged alliance 2 var et konge spill ville jeg ikke hatt for høye forventninger til 3ern. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jagged alliance 2 vardig bra spille. Jagged alliance: deadly games morro og. Kjøpte det på ebay ubrukt Lenke til kommentar
Schwing Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nå har det vel faktisk kommet et spill fra en av de mange utviklerne som har vært involvert i dette spillet, men dette er ikke en offisiell nr.3. Spillet heter "hired guns, the jagged alliance. Trur dette spillet er kommet som et resultat av at utviklerne ikke lenger samarbeider med de opprinnelige utgiverne. Det har vært utrolig mye kluss med dette spillet, og de forskjellige utviklerne, og jeg tror ikke at det er noe konkret info som tyder på at ting har ordnet seg. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ventet på dette spillet lenge, men når jeg fant ut dette med russisk utgiver skrev jeg det fra som ett kommende drittspill. Håper såklart at jeg blir positivt overasket en gang i fremtiden, men foreløpig- aint gonna happen. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå