rebecca Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg lurer på om det finnes noen seriøse firmaer som betaler for reklame på hjemmesider. Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Det er mange sider som betaler deg penger for å ha reklame på siden din, men de to mest seriøse er www.webclik.no og www.tradedoubler.no Personlig har jeg ikke tjent et eneste øre på noen av dem , men visst du har nok treff på siden din kan du nok tjene noen kroner. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Tradedoubler er MEGET seriøse... jeg har fått penger fra de... De er ikke ute etter å lure noen! Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Ja , jeg har hørt fra andre at tradedoubler er ganske seriøs, men som sagt så har ikke tradedoubler kontoen min ett eneste øre , selv om jeg VET 100% sikkert at det er andre folk som har trykket på reklamen. Kanskje jeg gjør noe galt .. ? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Gjør som Pion_ lag en pronoside , sleg ut X antall reklamer og la den håve inn penger Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Larsen... om du vil at tradedoubler skal godta siden så vil jeg anbefale deg å lage en "litt" annen side...! Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hehe ! Ehh.. foressten jon , når du er på skolen , bruker du aldri MSM ? Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 nee... smartkorta er fortsatt i :smile: Vi har ikke røska de ut enda... Orker ikke legge inn msn hver baska dag.... : Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Tar jo 2 sekund å røkke det ut (ikke mer stress enn at jeg orker å gjøre det , trenger jeg å si mer ? ) Vi røkka ut resten av smartkorta på de gamle skolepc'ene i forrige uke , hoppa på de (0,1 Tonn gjør sitt for at korta knuses) . Lenke til kommentar
hasund Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Du er ikke garantert noe med Tradedoubler heller. De leverte en søkemotor (Euroseek) til en side og skulle gi 1 krone per søk, det ble rundt 1000, men pengene ble aldri ble utlevert. De skyldte på at de ikke fikk betalt av Euroseek. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Vel.. de står midt i et STOOORT rom... Med MASSE folk.. midt i biblioteket... med lærere og bibliotekarer og stress.... Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Ett lite ord : DOWNS !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå