Hilde123 Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hei. Jeg ga min gamle nokia 5110 til min datter...og nå har hun på en eller annen måte klart å stenge telefonen, altså når hun slår den på så får hun beskjed om å taste inn pin koden, når det er gjort får hun opp pin-kode ok. så kommer det opp sikkerhetskode: ...er det noen måter å få tak i den koden som skal være der...eller på en eller annen måte få det vekk?? håper noen kan hjelpe oss Hilde. Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Heisann, Den sikkerhetskoden er PUK-koden som fulgte med telefonen. Har du enda papirene til den, så skal denne koden stå på et av de arkene som følger med. Det er SIM-kortet, altså kortet hvor ditt abonnement er lagret, som er sperret. Hvis du ikke har PUK-koden må du ta kontakt med abonnemnet-leverandøren for å få ny kode for åpning av SIM-kortet/abonnementet. Bjørn-Ove Kiil Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Står det sikkerhetskode i displayet? i såfall så kan du prøve me å taste 12345 som e standard nokia sikkerhetskode :smile: Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 15. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2001 Hei. Ja det står sikkerhetskode i displayet. Jeg har prøvd med 12345 men det virker ikke. Hilde. Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Når det står at man skal taste inn sikkerhetskode er det ikke PUK-koden. Det er da sikkerhetskoden. Hvis du har mulighet for å få telefonen til EMTS i Oslo kan de sikkert fikse det der. EMTS finner du i Dronning Mauds gt og ved Oslo City (ved Spaceworld i Storgt). Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 16. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2001 Hei. Og takk for svaret, blir nok litt langt å dra til Oslo bare for den mobilen... men kanskje en gang... Hilde. Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Hei Hilde! Har du prøvd nokia store i trondhjem?? Det datteren din har gjort er å komme seg inn på "sikkerhetsmenyen" å fått lagt inn en sikkerhetskode, den er der sånn at du f.eks kan sperre telefoen din fra alle andre SIM- kort en ditt eget, i tilfelle den blir stjålet.. emn som sagt prøv nokia store i trondhjem... m.v.h Andreas Døhl Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Hei. Og takk for svar. Men tror nok det r litt langt borte...vet du om noen i Bergens-området? Hilde Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Hei! Bergen eller stavanger har sikkert en butikk. Ellers så kan du jo spørre en annen el-butikk som expert eller ideèl(?) m.v.h Andreas Døhl Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 19. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2001 Hei. Takk for hjelpen jeg har fått av dere.. jeg stikker innom butikken imorgen å håper de kan hjelpe meg. Hilde. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Moralen her må bli: La aldri unger fikle med mobiltelefonen... Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei. Og takk for svar. Men tror nok det r litt langt borte...vet du om noen i Bergens-området? Hilde Mobilverkstedet vis-a-vis Bystasjonen, der ved DBS-sykkelbutikken og Tattoo-sjappen Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hva er vitsen FutureX, du skriver mange innlegg men jeg fatter ikke hvorfor du gidder. Du drar jo opp ett-og-ett-halvt-år-gamle saker bare for å fortelle va du syns bør være moralen (?!) i sakene... bare en ting å si - idioti.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå