Joachim_F Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Utviklerne av Dragon Age og Torchlight har lansert modifiseringsverktøy. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har aldri prøvd noe slikt tidligere (programering), men hvis det ikke er for vanskelig så kanskje jeg tar en titt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jøss, slipper alle spillselskaper verktøyene sine nå eller? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det har da vært klart at BioWare skal gi ut sitt toolset lenge nå, så det er da ikke noe "slipper alle nå" greie der! Lenke til kommentar
Sauron_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når ble egentlig Dragon Age sett på som en spirituell oppfølger til Diablo? Vil vel heller si Baldurs Gate Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når ble egentlig Dragon Age sett på som en spirituell oppfølger til Diablo? Vil vel heller si Baldurs Gate Torchlight.... Lenke til kommentar
Sauron_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 LOL! Så det nå Tidlig på morran vettu! Rusa på MW2så det går litt fort i svingene i dag merker jeg Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det har da vært klart at BioWare skal gi ut sitt toolset lenge nå, så det er da ikke noe "slipper alle nå" greie der! Nei nei, det var ikke sånn ment, det er jo positivt, og jeg er jo utrolig glad i bioware generelt, og som sagt, positivt at folk kan mekke mods o.l. Det jeg tenkte på var egentlig bare at jeg har sett at mange utviklere slipper toolsenene sine i det siste. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg tror nok utviklere har skjønt at mange folk ville være interessert i dette, og at det kan gjøre deres spill mer attraktive når det er brukerlagde mods tilgjengelig! The Elders Scrolls og Neverwinter Nights ville ikke hatt samme status om ikke for de fantastiske communities de har til mods! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) OBS!! Ikke lek rundt i Dragon Age toolset foreløbig! Hvis du gjør endringer vil det originale spillet bli korruptert, og i værste fall må du starte på nytt! Det kommer nok en fix veldig snart, men den har ikke kommet enda. http://social.biowar.../8/index/114380 Edit: Du burde heller ikke installere toolsetet i det hele tatt hvis du kjører windows xp med service pack 2 eller lavere: http://social.bioware.com/forum/1/topic/8/index/113400 Endret 11. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noen som har sjekket om man kan legge til stemmedialog eller er vi begrenset til tekst samtaler? Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noen som har sjekket om man kan legge til stemmedialog eller er vi begrenset til tekst samtaler? har ikke testa det, men det er mulig å legge in stemmedialog og med lipsynking. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvorfor måtte jeg velge xbox version. =( Jeg elsker ting som dette. ^^ Får vel bare se hva folk sier om verktøyet. Vis det er bra, så kan det være det frister meg å bare skifte til PC spillet, slik at jeg kan kose meg med værktøy... Men samme kan det vel være. ^^ Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvor er bildet tatt fra (hun søte/sinte alvedamen), artwork til et av de nevnte spillene antar jeg? Kan man finne hele bildet noe sted? Noen som vet navnet på kunstneren? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det er fra Dragon Age, du skal kunne finne det på hjemmesidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå