mcgroven Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 GTA IV: Lost & Damned-pakken kan miste eksklusiviteten på Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Ikke noe stort sjokk. Hvis de skal nå ut til et stort flertall av kundene sine måtte de nesten slippe de ut til pc. Og det er jo gode nyheter for oss som ikke har Xbox Endret 11. november 2009 av Kealvis Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette høres ikke umulig ut. Microsoft er sikkert fornøyde så lenge tilleggspakkene ikke kommer til PS3. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dette syntes jeg er veldig flott, liker å spille det på pc. Og det vil i såfall bli godt å slippe å måtte spille 360 versjonen når jeg skal spille Lost and Damned Dette er ihvertfall et lurt trekk av Rockstar Endret 11. november 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sier gjerne ja takk til BoGT på PC også, som jeg så langt liker mye bedre enn TLaD. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Med tanke på at GTA IV til pc var så latterlig dårlig portet når det først kom ut, så fortjener vi dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå