mcgroven Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 MMO med oppfølger innen et par år. Les hele saken Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Høres bra ut, lurer på om det blir noe forandring i pvp systemet, de trenger det jo ikke. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Gleder meg til dette, husker jeg satt mye med vanlige Guild Wars når det kom i 2005. Et MMO med så bra grafikk og som kosta ingenting i måneden var som en drøm for meg på den tiden Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sluppet TRE NYE kampanjer? Prophecies er vel det samme som det aller første Guild Wars. Eller har jeg gått glipp av noe? Uansett så ser jeg frem til GW2. Det er sånn at man kjøper det fordi det ikke har noen månedsavgift, så blir man hektet. Satser på mye moro fra den kanten:) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Huff, enda mer å kaste bort livet mitt på... Blir nok til at jeg må skaffe dette ja. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prophecies er det første "vanlige" Guild Wars ja, også har du Factions og Nightfall som frittstående kampanjer i tillegg. Guild Wars er forresten et Competitive Online RPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå