Satisfaximus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Jeg leter etter et gammelt spill jeg spilte en gang på midten av 90-tallet (hvis jeg husker riktig. Var på PC og windows. Spillet gikk ut på å kjøre en bil rundt i Europa og kjøpe ting og tjene penger. Du hadde et kart over hele Europa og kjørte en bil rundt til forskjellige byer og kjøpte opp forskjellige ting (turistattraksjoner, butikker o.s.v). Jeg spilte multiplayer med en kamerat, så det var nok tur-basert. Spillet var ikke veldig seriøst, men heller litt tullete og sikkert beregnet for barn/ungdommer. Om jeg ikke husker helt feil mener jeg det het noe som "Mr._______ utrolige/fantastiske reise/eventyr. Jeg tror tittelen var på norsk men om selve spillet var norsk tekstet husker jeg ikke. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg tipper du leter etter Dr. Drago's Madcap Chase, et glimrende multiplayer spill som var kraftig inspirert av monopol og stigespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå