TST Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ubisoft mener R.U.S.E. finner opp strategisjangeren på nytt. Hva syns du? Les hele saken Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Cheers! Heldigvis for meg er det ikke så alt for mange på som vet om konkurransen, så jeg fikk en key selv om jeg var en halv time for sen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sjæl, mye pga deg Error Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var vist til meg også =D Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 fikk den og 21:47 Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Spillet er nyskapende, ok. Men kan dere ikke skrive litt i artikkelen om hva som faktisk er nytt i dette spillet som skal revolusjonere sjangeren? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Spillet er nyskapende, ok. Men kan dere ikke skrive litt i artikkelen om hva som faktisk er nytt i dette spillet som skal revolusjonere sjangeren? Det er lenket direkte til en utfyllende sniktitt på spillet i starten av artikkelen: Sniktitt på R.U.S.E.. Det betyr selvsagt ikke at ikke artikkelen kunne ha vært skrevet bedre, men det er iallfall tenkt på de som ikke kjenner til spillet :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Detta blir morro! Må prøve å spille sammen/mot hverandre da folkens Lenke til kommentar
eindude Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Detta blir morro! Må prøve å spille sammen/mot hverandre da folkens e down eg ^^ bler sjef Lenke til kommentar
Agavez Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Oh yeah! Fikk beta key jeg også selv om klokka er seeeeeeint! Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 For et latterlig spill Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Spillet er nyskapende, ok. Men kan dere ikke skrive litt i artikkelen om hva som faktisk er nytt i dette spillet som skal revolusjonere sjangeren? Beklager om det kommer dårlig frem, men det står i alle fall litt om brettspilltankegangen, zoomingen, grensesnittet og bløffingen. I tillegg lenker vi til sniktitten for mer informasjon. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Spørsmålet nå er bare hvor snart slike bord som vises i demoen(e) blir tilgjengelig for salg, til en pris som er noenlunde forbrukervennlig. Alternativt et skikkelig DIY-prosjekt :-) Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dårlig gjort, dette skal jeg kjøpe og ville gjerne ha testet det. Det er litt synd at dere poster plutselig slik at man ikke alltid rekker å delta, men det er jo litt av kicket ôg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Det er litt synd at dere poster plutselig slik at man ikke alltid rekker å delta, men det er jo litt av kicket ôg. Tja. Vi varslet på Twitter i går ettermiddag, og la ut konkurransen i går kveld klokken 21. Den siste nøkkelen gikk ut 15:13 i dag. Så tid var det i alle fall nok av her, og det kan vi nok takke Modern Warfare 2 for :-) Vi forsøker litt forskjellige varianter fra gang til gang, og neste gang kan det godt hende vi varsler med egen artikkel på Gamer.no noen dager i forkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå