V. Haugen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Operatøren utvider sitt abonnementstilbud ytterligere med Flex Large. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Greit tilbud dette, men det er synd Tele2 er så dyre ved bruk ut over pakken... 5 kroner pr MB data og 69 øre pr minutt hører ikke hjemme noen steder. Jeg beholder heller One Call Full Pakke. One Call tar 0,99 pr MB data og 0,39 pr minutt etter at pakken er brukt opp, og i tillegg er One Call billigere til spesialnumre! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hmmm, mon tro om "Gjest" jobber i Onecall.. Lenke til kommentar
felverum Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hmmm, mon tro om "Gjest" jobber i Onecall.. Det var jeg som la inn kommentaren i sted, som "gjest" fordi jeg ikke var innlogget. For å svare på ditt spørsmål: Neida, jeg jobber ikke i One Call. Jeg er bare generelt mobilinteressert, og jeg bare poengterte fakta, nemlig at jeg har billigere samtalepriser, billigere SMS og billigere trafikk til utland og spesialnumre enn Tele2 kan gi meg. Tele2 er spesielt uaktuelt siden jeg bruker mye datatrafikk (ca 200 MB pr mnd) med min iPhone. Hos Tele2 vil dette alene koste meg 1.000 kroner i måneden. Mvh G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg