mobilen.no Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Et plaster på såret for de som ventet på en ny lansering fra Nokia i dag; N900 er klar for salg Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fett. Endelig kommer snakkisdingsen blant teknointeresserte! :-P (...alle teknokåtes våre drøm =) Da gjenstår det bare å se når Nokia klarer å få ut E72. Det knytter seg kanskje ikke like mye spenning til denne som til N900, men en solid arbeidshest kan vi forhåpentligvis vente oss. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mente seff; "[...] (...alle teknokåtes våte drøm =) " Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 prisen begynner fra 4600 kr i nettbutikkene Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 ...men den ser så stor ut! Lurer på hvordan denne føles i lomma en hel dag. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den er like stor som Nokia N97 og Nokia 5800. Se på Youtube. Denne har jeg lyst på... Du kan kjøre vanlige Linux programmer på den. Slår iphone glatt i det meste. (Selv om dette ikke er en mobiltelefon, men er forstatt i samme kategori.) Og jeg har sett en nettside hvor du finner blant annet en GBA emulator for Maemo og mange andre emulatorer. Det finnes også DosBox for denne. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Den er like stor som Nokia N97 og Nokia 5800. Se på Youtube. Denne har jeg lyst på... Du kan kjøre vanlige Linux programmer på den. Slår iphone glatt i det meste. (Selv om dette ikke er en mobiltelefon, men er forstatt i samme kategori.) Og jeg har sett en nettside hvor du finner blant annet en GBA emulator for Maemo og mange andre emulatorer. Det finnes også DosBox for denne. Jeg har testet denne. Den er mye tykkere enn de nevte modeller fra Nokia. :o prisen begynner fra 4600 kr i nettbutikkene Nevn en nettbutikk i NORGE som har denne til denne prisen! Når innkjøpsprisen er kr. 4800,- inkl. mva. Endret 12. november 2009 av Jofa Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som spurte om pris under 4800 kr... Det finner du HER: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?catId=100020213&siteSearchQuery=nokia+n900&sortBy=totalprice Men det skal sies at ingen ser ut til å ha N900 leveringsklar ennå, hverken på kelkoo's prisguide eller tek-netverkets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg