EmmJay Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En standhaftig leksjon i hvordan et actionfylt moderne krigsspill skal være. Les hele saken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På slaget 9 faktisk God anmeldelse, men ikke overraskende Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det blir en liten stund til jeg får prøvd dette! Jeg kjøpte MW1 her om dagen på Steam for en billig penge, og elsker det foreløpig.. egentlig ikke spilt noen Call of Duty -spill siden 1-eren.. Jeg prøvde 2-ern, men falt litt ut med en gang.. Det skal nok definitivt prøves etter hvert, men det er andre spill som står foran i køen foreløpig! Godt å se at karakteren står til forventningene etter hypen.. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gleder meg til jeg får det i posten! Lenke til kommentar
Xito Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hva er greia med at det står i innleggene "Skrevet i dag 10:07" Når klokka bare er 10 over 9? Endret 10. november 2009 av Xito Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hadde ikke regnet med noe dårlig karakter på dette spillet, så dette lover bra. Selv om jeg personlig synes dette er en sjanger som er så oppbrukt som det går ann...samme greia men i bedre grafikk. En har liksom spillt dette 100 ganger før...men skal garantert plukke dette opp. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva er greia med at det står i innleggene "Skrevet i dag 10:07" Når klokka bare er 10 over 9? Det har med sommertid/vintertid å gjøre. Gå inn på kontrollpanelet til forumet. Sjekk at klokka er stilt inn korrekt hos deg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Patruljering i Karasjok sa du? HAHAHA! Tidenes undertekst til et bilde :lol: Anyway, det blir nok et sikkert kjøp dette ja. Bra anmeldelse, som vanlig Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 ...de mest inhospitable plasser... Eller "ugjestmilde" som det heter på norsk Uansett, dette ligger an til å bli neste kjøp, må bare gjøre ferdig DA:O først (så det blir nok en god stund til). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det lukta 10/10 helt frem til siste del av siste siden. Men uansett så er ikke 9/10 til å klage på Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skulle gjerne hatt en xbox eller ps3. Veldig bra anmeldelse da, det var vel egentlig som forventet på consol Får vi se en anmeldelse på PC snart også? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bra anmeldelse og karakter. Bare synd jeg har lite penger. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Får vi se en anmeldelse på PC snart også? Fra anmeldelsen: "Vi kommer tilbake med vurdering av utgavene for PlayStation 3 og PC så snart vi har fått de fra Activision." Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Patruljering i Karasjok sa du? HAHAHA! Tidenes undertekst til et bilde :lol: Syns faktisk "IKKE slikk på kolben!" var enda bedre XD XD XD Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var på midnight launch igår på musikkverket. Men 649? Nei takk. Hentar MW2 og DJ Hero på Elkjøp idag. Gledar meg så umenneskleg mykje. Lenke til kommentar
Orjanp_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan være greit å opplyse i artikkelen at Steam automatisk installeres på PC versjonen uten at man har mulighet til velge dette bort. MW2 er m.a.o. en tronjansk hest som installerer 3.parts programvare som ikke er nødvendig for å spille spillet. http://www.spillverket.no/artikler/nekter_aa_selge_modern_warfare_2/73042 Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skulle egentlig plukke det opp, men det er jo consolisert til de grader at jeg brukte heller mine penger på Borderlands og Dragon age Så lenge spillet kjører med match M så rører jeg det ikke, samme med L4D 1-2 Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan være greit å opplyse i artikkelen at Steam automatisk installeres på PC versjonen uten at man har mulighet til velge dette bort. Vi skal vurdere å nevne dette når vi oppdaterer saken etter å selv ha prøvd PC-versjonen. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Kommer aldri til å kjøpe et så spill hvor utvikleren nedgraderer spillet i flere grader der man ville trodd at det skulle oppgraderes. Nei, her blir det enten PS3 only, eller at jeg faktisk laster ned spillet bare på pur jævelskap. Og da tenker jeg på: Er glad for at det finnes noen her i verden som hører å spillerne. Våre Svenske naboer i DICE er 1 av dem. Endret 10. november 2009 av Orrie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå