mcgroven Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Millardtap får store konsekvenser. Les hele saken Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Godt å høre. Nå får vi nok dusinvis av expansions til Dragon Age, og masse ekstra spilletid! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg klikker fullstendig hvis dette går utover dantes inferno... Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 EA er og blir en tulleutgiver. "Nå safer vi på Fifa dere!" Dante`s Inferno så ut til å kunne bli en slager... Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Forhåpentligvis vil de lirekasseapene som sitter i øverste etasje satse litt mer på kvalitet framfor kvantitet, men det er vel egentlig for mye å be om fra ea eller? Så klart, WAR var ikke dårlig, men det var også en feilsatsing. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Med andre ord, mer NFS, FIFA og NHL. Hurra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Synd for dem som må gå men det kan være bra for oss som kunder, ikke så mange spill under produksjon kan gi økt kvalitet. Men satsing på nye IP er viktig for EA. Får ikke håpe Dantes Inferno blir spesielt forsinket. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Erm, noen har tydeligvis gravd for dypt i mappa med WAR screenshots. Det der er ett bilde fra alfa-versjonen av det gamle Warhammer Online utviklet av Climax som aldri så dagens lys. Endret 10. november 2009 av Ralzar Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Phew, trudde det skulle gå utover Fifa 10... Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 problemet er vel at det muligens kan gå utover spill som Dead Space 2 og Mirrors Edge 2 hvor originalene var litt anderledes en resten av spillene, de hadde et snev av inovativitet og nytenkning og hvor oppfølgerne faktisk kunne tatt det neste steget og blitt noe meget bra. Freeroam og/eller multiplayer Mirrors Edge? Og bare mere story til Dead Space hadde fått meg til å kjøpe det. Nå skal de vel safe og gjøre som Nintendo, lage enda et Mario spill så saueflokken har noe å trygt å bruke penger på. man får håpe på det beste. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vekk med nye tanker og utvikling. Nå blir det bare de gamle slagere i nye utgaver, med ny undertittel og dårlig spillbarhet, whey! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så lenge de ikke rører BioWare kan de gjøre hva faen de vil for min del. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er ikke bra for oss gamere at bare spill som selger blir satset på. Mangfold er bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Hvis det går utover de neste Mirrors Edge spillene tror jeg det sier litt klikk for meg.. Endret 13. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Corvwyn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Og der forsvant kvaliteten de påsto de var i gang med å forbedre... Nå blir det bare oppfølgere og expansions igjen uten å nødvendigvis tenke nytt. Jeg som hadde begynt å få litt bedre forhold til EA. So much for that. Fucker de opp Bioware så skal jeg personlig dra bort og halshugge Riccitiello. Endret 18. november 2009 av Corvwyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå