mcgroven Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sosial spilling er fremtiden. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er Kristian Segerstråle norsk? Viste ikke at det fantes spillutvilking her i byen, da kan jeg kansje i nær fremtid få en jobb . Dette var jo strålende nyheter, artig dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det jeg ikke skjønner er hvor disse selskapene henter inntjeningen sin fra - men det er mulig det bare er jeg som er fantasiløs her... Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Norske spillutviklere får pengene sine fra skattebetalerne via kulturstøtte. B.la. Norsk Filmfond. Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Norske spillutviklere får pengene sine fra skattebetalerne via kulturstøtte. B.la. Norsk Filmfond. haha, ja 2 millioner kroner fordelt på dem, der 1.2 mill gikk til Funcom....800 000 igjen til resten, har vanskelig for å se hvordan det kan være tilfellet. Tror nok de får penger andre steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Norske spillutviklere får pengene sine fra skattebetalerne via kulturstøtte. B.la. Norsk Filmfond. Det er vel neppe en så varig inntektskilde at EA legger masse penger på bordet.... Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er Kristian Segerstråle norsk? Viste ikke at det fantes spillutvilking her i byen, da kan jeg kansje i nær fremtid få en jobb . Dette var jo strålende nyheter, artig dette Kristian Segerstråle kommer opprinnelig fra Finnland den Norske avdelingen av Playfish ledes av Kim Daniel Arthur Norske spillutviklere får pengene sine fra skattebetalerne via kulturstøtte. B.la. Norsk Filmfond. Playfish har aldri motat penger fra filmfondet eller den norske stat. De tjener pengene sine på microtransaksjoner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 SÅ mye penger for noen så dårlige spillutviklere? Nå har jeg hørt det og. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 SÅ mye penger for noen så dårlige spillutviklere? Nå har jeg hørt det og. Jeg inser at spill er smak og behag, men hvis man lager et spill som spilles av over 20 millioner brukere hver måned er man en ganske god spillutvikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå