wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 i disse ferie tider så lurte jeg litt på hvor lang tid microplex bruker på å levere varer ut til kunder. noen som vet det? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ring eller send dem en e-mail. De er flink til å svare. Det er vel fåtallet i dette forum som har oversikt over ferieplanene til Microplex. Jeg er nesten 100% sikker på at butikken er i virksomhet og ikke tatt fellesferie. :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 ok, takk for svaret. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 er vel en uke siden jeg bestilte noe der. fikk alle varene i løpet av en uke. men de sendte feil kabinett, og da tok det litt lengre tid. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 ok, så man regner ca. 1 uke da? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ok, så man regner ca. 1 uke da? jeg ville regnet med det ja. max 1 uke. viss de poster den dagen etter leveringen, og posten bruker 2-3 dager på å få den til deg, blir det ca. en uke. det varierer når microplex sender pakkene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 ok. takk for alle svarene. det høres bra ut. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg bestilte på torsdag, Varene ankom oslo på lørdag.. venter å få dem på mandag... de er raske gitt. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hola Vi har ikke "ferie" på microplex Dvs vi stenger ikke butikken i sommer Alex: beklager det der :oops: Jeg skylder på varmen 8) /jan Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hola Vi har ikke "ferie" på microplex Dvs vi stenger ikke butikken i sommer Alex: beklager det der :oops: Jeg skylder på varmen 8) /jan og en ting til mens du er her: jeg bestilte denne strømforsyningen, men jeg får ikke lysene til å funke. hva er problemet? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei igjen Alex: for å være ærlig så aner jeg ikke Antec har faktisk vært (helt sant) veldig lite prob med Send det inn til oss så tar vi en titt på det Eller mail til Knut,han som er sjef for den avdelingen :smile: /jan Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei igjen Alex: for å være ærlig så aner jeg ikke Antec har faktisk vært (helt sant) veldig lite prob med Send det inn til oss så tar vi en titt på det Eller mail til Knut,han som er sjef for den avdelingen :smile: /jan det er ikke så viktig da. jeg klarer meg fint uten lysene, og jeg gidder ikke å sende inn noe igjen. ventet lenge nok på å få satt opp maskinen min. bare lurte på om dere kunne ha sendt feil vare...kanskje denne. er det noen måte (lese, programvare osv), der jeg kan få sett det? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei Alex: det skal sitte ett merke på de med leds Altså ett lite sånn klistremerke Bortsett fra det merket er de identiske Ikke mye hjelp kanskje...men men /jan Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei Alex: det skal sitte ett merke på de med leds Altså ett lite sånn klistremerke Bortsett fra det merket er de identiske Ikke mye hjelp kanskje...men men /jan så jeg kan ha 480W, selv om det ikke er leds på? finner ikke 480W strømforsyning uten leds. Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ehh Alex se på klistremerkene på psu. på den du skulle ha er det er blått klistremerke. Edit: to late Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 nope. ikke noe klistermerke der nei. bare et klistermerke med en strekkode og noe tall i stedet. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ops Seff har du rett Kan jeg skylde på at jeg ikke er våken ennå ?? :smile: Antec har seff bare 2 led power,350w og 480w,AT serien har leds TP serien ikke Som sagt sleng over en mail til Knut på micro,kanskje noe han har vært borti tidligere,at leds ikke funker,men kan ikke si jeg har vært borti det Har du kjøpt power med leds skal de SEFF funke ps: har du fått feil power så send tilbake så skal vi rette opp feilen seff /jan Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ops Seff har du rett Kan jeg skylde på at jeg ikke er våken ennå :smile: Antec har seff bare 2 led power,350w og 480w,AT serien har leds TP serien ikke Som sagt sleng over en mail til Knut på micro,kanskje noe han har vært borti tidligere,at leds ikke funker,men kan ikke si jeg har vært borti det Har du kjøpt power med leds skal de SEFF funke /jan så det betyr at jeg har en 430W i stedet? fins det noe jeg kan måle hvor mange watt strømforsyningen er på? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Alex: Det skal stå på lappen hvem power du har Den lappen som sitter på poweret altså Har ett 430w i min her men litt kinkig å komme til å sjekke /jan Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg får ikke sett den øverste delen av lappen, men under den blåe delen står det 410W på 3 plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå