mcgroven Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Her er spillet som koster tre ganger mer enn Killzone 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) ... og så valgte de å utgi spillet på konsollen som har færrest brukere =P Endret 9. november 2009 av Big aim Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ... og så valgte de å utgi spillet på konsollen som har færrest brukere =P Kanskje fordi de er eid av Sony? Dessuten så vil nok PS3 ha kommet ganske så nært 360 sine salgstall i Mars mhv. PS3 Slim, jul og priskutt. Uansett så er det PS3 eiere som kjøper gjennomsnittlig flest spill.. Så det jämnar seg. Håpet er jo at dette spillet vil føre til at flere kjøper PS3. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tja, GTA IV kostet jo 100 millioner dollar å lage ... Lenke til kommentar
Millha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 GT5 blir EPIC! Eg sitter litt med GT5 Prolog, men der mangler online slik at man kan koble opp med venner. Håper at mangen ting forandrer seg til gt5, menyene for eks.... Kunne vært litt raskere ^^ Men uansett, gleder meg. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Uansett så er det PS3 eiere som kjøper gjennomsnittlig flest spill.. Så det jämnar seg. Er det? Jeg trodde 360 hadde den høyeste attach-raten. Dette er ikke noe forsøk på skittkasting eller ønske om å starte en xbox vs ps3-diskusjon. Jeg bare lurer på hvilken av konsollene som har høyest attach-rate. Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Uansett så er det PS3 eiere som kjøper gjennomsnittlig flest spill.. Så det jämnar seg. Er det? Jeg trodde 360 hadde den høyeste attach-raten. Dette er ikke noe forsøk på skittkasting eller ønske om å starte en xbox vs ps3-diskusjon. Jeg bare lurer på hvilken av konsollene som har høyest attach-rate. nja det spørs kass spill man snakker om,og tror ikke GTA IV kostet 100 millioner,en grunn for at dette spillet koster så mye er lisenser til 950 biler. Så det er ikke sjokk at spillet koster så mye,GTA IV som har så vidt lisenser...tror ikke på at GTA IV kostet 100 millioner til jeg ser en kilde! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er det? Jeg trodde 360 hadde den høyeste attach-raten. Så vidt jeg vet har 360 fortsatt den høyeste attach-raten. PS3 og Wii ligger omtrent på det samme nivået. Endret 9. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 360 har definitivt den høyeste attachraten. Sist jeg sjekka lå den på rundt 8-9 spill pr konsoll, til tross for at mange har kjøpt mer enn en konsoll (3RLOD, banninger, osv). Lenke til kommentar
launcher Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) I Norge så har PS3 høyest attach-rate, men hvorfor begynner dere å diskutere om hvilken konsoll som har størst attach-rate om en artikkel om GT5? On-Topic: Gleder meg sinnsykt mye til dette spillet, det kommer til å bli det beste bilsimulator spillet noen gang laget! Kjipt at vi må vente så lenge ;/ Endret 9. november 2009 av t0by Lenke til kommentar
Millha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har ventet siden GT3... Tenk på det!!! Har GT5P men, kan ikke si at det måler seg opp til GT4... Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 nja det spørs kass spill man snakker om,og tror ikke GTA IV kostet 100 millioner,en grunn for at dette spillet koster så mye er lisenser til 950 biler. Så det er ikke sjokk at spillet koster så mye,GTA IV som har så vidt lisenser...tror ikke på at GTA IV kostet 100 millioner til jeg ser en kilde! Kilde OT: I begge spillenes tilfelle tyder _alt_ på at det er snakk om det hinsidige tallet på arbeidstimer som ligger bak. Tenk på hvor mange år spillene har vært/var under utvikling, og sjekk hvor mange mennesker som var med på prosjektet. Ingen av disse driver med veledighet. Med tanke på hvor mye spill som disse selger/tjener inn bør ingen være overrasket over at budsjettene står i stil. Bare se på filmbransjen. De dyreste filmene går veldig ofte i pluss etter premierehelgen. Slik var det med GTA IV også. Det ubestridt dyreste spillet å produsere noen sinne gikk i pluss etter et par dager. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vel, selger de 2 millioner spill til 60 dollar stykket så ender de på 120 mill så balansen går nok opp. Lenke til kommentar
DestructoSapien Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dette blir det beste bilspillet noensinne. Synest det er bra at vi begynner å få SINNSYKT masse bra PS3 exclusives nå. Neste år blir det beste PS3 året hittil, salgstal opp, flere og bedre spill og sikkert masse annet snacks til oss PS3 eiere! Endret 9. november 2009 av DestructoSapien Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Trodde alle visste GTA IV kosta 100 mill $ http://en.wikipedia.org/wiki/GTA_IV "Overall, Grand Theft Auto IV took over 1000 people and more than three and a half years to complete, with a total cost estimated at approximately $100 million, making it the most expensive game ever developed" Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Trodde alle visste GTA IV kosta 100 mill $ http://en.wikipedia.org/wiki/GTA_IV "Overall, Grand Theft Auto IV took over 1000 people and more than three and a half years to complete, with a total cost estimated at approximately $100 million, making it the most expensive game ever developed" Jepp har lest dette jeg også. Tror sonys pr team bare prøver å breie seg, og artikkelforfattere/oversettere går rett i saksa. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Hva har GTAs prislapp med det å gjøre? Er vel ingen som sier at dette er en rekord? Bare informasjon om prisen på GT5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå