lolidude_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, har lasta ned en del weps med kikkersikte til GMOD, men når jeg prøver å zoome med de så får jeg bare en runding med rosa og svarte firkanter i. Skjedde det samme med noen weps med CS hender, men da lasta jeg bare ned noen CS hender fra garrysmod.org, det var ingen fix for kikkersikte der så jeg prøvde å laste ned fra fpsbanana men det funka ikke. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Vil tro at det rett og slett ikke virker, har ingen erfaring med kikkert sikte i Gmod, men er overbevist om at det er saken. Kan være feil programmert etc. Har selv lastet ned en god del ting som ikke virker. Skuffende, men det er slik livet er. Hadde det vært en offisiell nedlasting hadde du sikkert funnet en fix, eller det kan være at det krever noe du ikke har. Who knows? Hadde vært greit om du linket til modifikasjonen du lastet ned. Endret 8. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Tror du misforstod litt. Det gjelder ikke bare en pakke jeg lasta ned, det skjer med alle. Edit: Skjer med alle kikkertsikte weps, både de med 50k downloads og de med 134. Endret 8. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Om du ikke har Counter Srike: Souce så er nok det problemet. Siden siktet er fra css så trenger du nok det for at det skal virke. Er ikke sikker, tror nok det er det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Svart og rose ruter betyr at du mangler materialet. Og siden det er snakk om CS våpen så må du ha CS for å få de. eller du kan se om du finner "custom sights" som erstatter CS sine materialer. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Tipper det er pga. CS sikte jeg også, men hvordan innstallerer jeg et nytt scope? Hansker la jeg bare inn i addons, men det funker ikke med sikte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå