lasse145 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det hadde kanskje vært noe hadde det ikkje. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Eg tror det finnes ein mod til Source motoren som er StrategyFPS Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er hørtes litt skummelt ut, spesielt den Stragtegy-delen. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://store.steampowered.com/app/900620/ Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvor langt unna er Borderlands.? (har ikke spillt det...) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Eneste jeg vil si det mangler er strategi, spesielt når man spiller singleplayer. Multiplayer med fire vil jeg si at man bør bruke en form for strategi. Endret 8. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Borderlands føler jeg egentlig bare er et FPS med loot. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=6Smti50ZNQo http://www.savage2.com/en/main.php There. Jeg tror faktisk det er blitt gratis med årene også;3 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 FPS: Quake Strategy: C&C RPG: Morrowind Put alt i samme røre og du ender med søl. Sikkert en del spill der ute som hevder at de kombinerer disse sjangrene, men slike spill har som oftest en sjanger som hovedtema og plukker kanskje små elementer fra andre sjangre. Men jeg kan jo se det for meg. Battlezone med fokus på RPG, legg til karakterutvikling, et hav av items og en dypere historie som inkluderer et hav av lange dype samtaler. Skal man i tillegg kaste bort tiden på å bygge seg en base blir spillet for omfattende. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er enig med trådstarter, jeg tror dette kunne ha vært kult. Det hadde vært fint om du i skytespill faktisk kunne se effekten av dine oppdrag i en litt større sammenheng. Det er sikkert en del utfordringer som må løses for å få et spill som fungerer, men det kunne ha vært veldig kult. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Mener det kommende Natural Selection 2 skal ha endel strategielementer. Blant annet har hvert lag en "commander" som ser brettet ovenfra, kan plassere ut ting osv. Spilte aldri den første mod'en, men kanskje noen andre kan utdype.. Lenke til kommentar
Schwing Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Spillet du beskriver finnes faktisk - "Raven Squad" - selges på Steam Problemet er bare at det tilsynelatende ikke lykkes særlig godt Metascore : 39 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Mener det kommende Natural Selection 2 skal ha endel strategielementer. Blant annet har hvert lag en "commander" som ser brettet ovenfra, kan plassere ut ting osv. Spilte aldri den første mod'en, men kanskje noen andre kan utdype.. Dette stemmer. Spilte selv eneren som da var en mod til Half Life. Ihvertfall. I toeren skal det fungere slik at hvert lag har en commander og en rekke soldater. Den menneskelige kommandøren har ansvaret for å oppgradere utstyr, plassere ut turrets, gi ordre til troppene etc. I toeren har også romvesnene en kommandør som har et noenlunde likt ansvar. Poenget er hvertfall at kommandøren skal lede laget gjennom å gi ordre og kommunisere med lagmedlemmene, mens medlemmene på laget skal følge disse ordrene. Tanken er da at dette skal legge et ekstra strategisk element oppå det klassiske lagbaserte skytespill-gameplayet. På mange måter har kommandørene i Natural Selection 2 samme rolle som Battlefield 2, men om mulig enda flere ansvarsområder og muligheter. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Valkyria chronicles er vel temmelig nært å være et first person shooter strategy RPG. Og det er et utrolig bra spill også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå