Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan får jeg den? MÅ ha den! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Mener å huske at monstertrucken i JC 1 også fløt på vannet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Etter å ha spilt demoen i 5-7 timer (Er ikke helt sikker på hvor lenge) føler jeg at det ikke er så mye mer å hente i den. Har haugevis med spill jeg spiller for tiden, så jeg tenker at jeg kjøper spillet når det havner i billighylla Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 20. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2010 Lasta ned demon via Steam, utrolig fett spill! 6 dager til så er det fullversjonen!<3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Yes, får spillet i dag. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 lastet ned demoen fra fileplanet, men krever steam ved installasjon så spillet ble slettet da venter jeg heller på en cracka gratis versjon, uten påkrevd dritt Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Har til nå funnet 5-6 fly/helikopter i demoen. I går fant jeg et glidefly, men husker i hvor det var hen... :rolleyes: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Spillet mitt ble sendt idag så får det forhåpentligvis i morgen Lenke til kommentar
FST Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Du får monster trucken kår du bestiller på gamestop. Ihverfall det som står på gamestop.com Du får monster trucken når du bestiller på gamestop. Ivertfall det som står på gamestop.com Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Spillet mitt ble sendt idag så får det forhåpentligvis i morgen Samme her. Sendt fra Gamezone idag. Har ikke testet demoen, men gleder meg som en unge til å spille JC2 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Yes, får spillet i dag. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Da krever jeg et langt innlegg i kveld på dine tanker på spillet. Viss ikke reiser jeg opp til bondelandet og knekker disken din. Hvor har du bestilt fra? det samme gjelder Fenix. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Fikk mitt fra Gamestop jeg. Skulle egentlig hente det når de fikk det inn fredag, men var opptatt og neste dag var jeg fyllesyk. Får spill tidlig av Gamestop siden en kompis jobber der. Liker spillet veldig, jeg må si at dette er et for stort spill for meg nesten. Å dra over hele området tar vel noen par timer. Garantert noe for de som likte Mercnaries 2, synes dette var sånn 10 ganger bedre nesten men veldig likt og. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Dersom Gamezone sendte ut igår, skjønner jeg ikke hvorfor releasedatoen i Europa ikke er den 23. som i USA, når butikkene har det inne allikevel...Vel, håper CDON sender idag eller imorra, tok jo en smule lang tid med AC2 pga. at de bytta lager...Forventer å ha det enten torsdag eller fredag, men stoler ikke helt på CDON akkurat når det gjelder forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Bestilte dette spillet likegodt jeg også! Etter å ha spilt demoen 2 ganger dagen den kom ut, fikk jeg en slik god spillfølelse som jeg ikke har fått på mange år! Noen som vet om Siba.no er kjappe til å levere? 449,- til XBox 360, inkludert gratis frakt med brevpost (bruker å være kjappere enn Servicepakke). Endret 23. mars 2010 av Frode Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Hva tror du kjangsen på at folka på gamestop gir meg spiller et par dager før release. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hva tror du kjangsen på at folka på gamestop gir meg spiller et par dager før release. Sjangsen er vel lik null, men kanskje litt mer hvis du begynner å bruke spørsmålstegn i spørsmålssetninger. Endret 23. mars 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Eller skrive riktig? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ser at VG gir spillet terningkast 3. Vett ikke helt, men det virker som om han har missforstått hele spillet å legger vekt på helt feil ting. Fra VG «Just Cause 2» er spillet for deg som er mest interessert i å underholde deg selv. Det er som å bli satt i en sandkasse med bøtte og spade, også får du lage din egen moro. Og det er ærlig talt ikke så morsomt i lengden. De fleste kjøper vell spillet nettopp for å leke seg? Jeg har egentlig ikke tenkt så masse på at det faktisk er en historie å fullføre. Det jeg derimot har tenkt på er alt jeg skal gjør å teste ut.. At det kan bli kjedelig i lengden kan jeg forstå, men fremdeles ikke helt enig når det er nesten grunnen til at jeg kjøper spillet. Jeg er sikker på at jeg kommer til å legge en del timer ned i spillet. Jaja, hver sin smak. Har det dukket opp mangen reviews av spillet eller? Finner egentlig ikke så mangen. Endret 23. mars 2010 av DarkerGlow Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Kos dere med denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=gTmyLsSWksM&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Kan man være dama? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå