Lexiboij Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Den personen som snakker for Bolo har en svært så overdreven måte å snakke på. Han som snakker for Rico synes jeg snakker greit. Traineren er noe jeg virkelig hadde lyst på, men gadd ikke lete etter noe. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Den personen som snakker for Bolo har en svært så overdreven måte å snakke på. Han som snakker for Rico synes jeg snakker greit. Traineren er noe jeg virkelig hadde lyst på, men gadd ikke lete etter noe. WHOAAA SCORPIOOO!!! YOU DO EXCELLENT WOORK FOR THE REEPAHS AND OUR CAAAUSE! Jeg tør faktisk påstå at jeg vil slite med å komme gjennom spillet om store deler av mainstory går ut på å fullføre oppdrag for henne. Ekstremt irriterende kvinnemenneske indeed, og det eneste som er dårlig med demoen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Hun er jo en elendig voice actor til et spill som dette. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Får lyst til å skyte et barn (ikke bokstavelig talt) hver gang hun nevner Reepahs <_< Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Hm, traineren som blir nevnt her, hvordan får jeg den til å fungere? Jeg har demoen gjennom steam. Skal man starte traineren, og så launche spillet gjennom traineren (finne Just cause 2 filen i en av Steam mappene) eller bare ha traineren på, og så slå på demoen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Du må starte spillet gjennom traineren, gjennom steam mappen. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Jaok, men timeren stopper jo ikke når jeg trykker på F3 og F4... spillet kræsjer mye mer også Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg tror demoen har blitt oppdatert, ingen av mine trainere fungerer. Husker bare det stod "Completing installation" eller no. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2010 Demoen har blitt oppdatern ja. For å fikse enkelte problemer med drivere og slikt. Mine trainere funker heller ikke nå. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 http://www.gametrailers.com/video/anatomy-of-just-cause-2/62823 Er ingen tvil om at det er kun fantasien som setter grenser i dette spillet! Med tanke på fallskjemen, hooken, alle kjøretøyene og alle våpenene tror jeg det går en stund før du kjeder deg! Tipper også at det er en del overaskelse som de ikke har annonsert enda. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 http://www.gametrailers.com/video/anatomy-of-just-cause-2/62823 WOW! Den var helt ekstrem! Gleder meg bare enda mer! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Skal folk ha det til konsoll eller pc? For det er vel ingen multiplayer/co-op? Co-op hadde vært elsk i et spill som det her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Tror jeg kjøper det til PC. Var noen lenger bak i tråden her som sa at det var snakk om en MP-del. Bare en free-play modus hvor du kan spille med venner hadde vært helt fantastisk! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Har endelig fått nedlastet demoen til xbox. Fy søren så kult det er! Det gikk også veldig greit å glitche timeren, men litt synd at man må starte på nytt igjen når man dør (vel, egentlig er det helt greit siden det er ment å være sånn, men jeg vil spille mer i ett strekk uten å kjøpe spillet! B)) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Må man starte på nytt når man dør på xbox? Eller er det bare med glitchen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2010 Bare etter at man har satt igang glitchen. Dør man før det respawner man på nærmeste stronghold (Reaper base). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Absolutt et awesome spill! Enern var fæle greier igrunn, men toern er digg! Konge å fly rundt og gjøre tull ved hjelp av wiren! Ny pc nå idag faktisk så blir kjekt å mose opp grafikken og! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Skjønner ikke alt dette hatet mot enern. Er jo i grunn samme oppskrift som oppfølgeren: Ødeleggelse, frihet og lekker grafikk. Historien og oppdragene var kanskje så som så, men som et rent sandbox-spill å kose seg med, så leverte det varene og vel så det. JC 2 tar selvfølgelig dette til et helt nytt nivå og finpusser og shiner alle de urene delene ved det første spillet, men i bunn og grunn så er de ikke så ulike. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Finpussingen samt fallskjermen gjør det til en helt annen opplevelse! Og selvfølgelig den ville kabelen Endret 16. mars 2010 av Martino Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2010 Begge de tingene var i eneren også om jeg husker riktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå