hvo91 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, du bør virkelig være skuffa hvis du bruker en trainer så skal jo hele spillet være tilgjengelig i topp kvalitet uten bugs eller glitcher. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Nei selvfølgelig ikke men trodde ihvertfall at du skulle få noe bakke å gå på uten for demo området. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Finnes helikoptre som man kan skyte med ja, ikke fly. Det første jeg kommer på står på militærbasen til venstre for der du starter. Ja jeg fant det etter jeg drepte han Colonel fyren ^_^ Må si det er nokså fantastisk og fullstendig useriøst! I LIKE IT!! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Det er nå glitch på både PS3 og 360, hvordan man får timeren til å stoppe på 0. Her er for PS3, men 360 er samme greia. Det er også inkludert hvordan man får vekk den røde boksen for de siste 10 sekundene Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. Let the timer go to 2 seconds. 2. Press the PS button to bring up the XMB. 3. Press the PS button again followed by pressing X. 4. Repeat step 3 quickly until satisfactory.* 5. ??? 6. Profit. To get rid of the red bars, you can either: 1. Complete a settlement 100% 2. Level up your black market level by getting chaos points. 3. Level up your faction level by getting chaos points. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 Var ikke noe annet enn forventet at områdene lengre unna skulle være av dårlig kvalitet. Men morsomt å fly seg en tur for å se. Og det er greit å kunne kjøre litt mer på desert-området, som ikke er av dårlig kvalitet. Tok forresten en dukkert i det store havet som ligger midt mellom alle øyene. Dykket i en god tid og trodde det var uendelig fram til jeg plutselig så bunnen, og da var jeg nesten tom for oksygen. Så nå sitter jeg og håper at det finnes en ubåt i dette spillet Vurderer å pre-ordre på steam nå, der man får det for 361 kroner. Blir enten det eller Megastore.se. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Spillet støtter ikke Windows XP, what? Så enten må jeg kjøre bedritne Vista, ellers må jeg betale i dyre dommer for Win7 som venner har hatt problemer å kjøre enkelte spill i. For noe dritt.. Jeg kjøpte en oem versjon av Seven jeg;) Tenkte det var like greit og oppdatere når jeg alikevel måtte ha nytt skjermkort:O Btw demoen er avsindig fet! Jeg gleder meg sykt til selve spillet kommer ut! Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Win7 kjører alt av det xp kan, og mer! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Vil prøve demoen på pc igjen men har litt problemer. Siden det gikk så tregt å laste det ned via STEAM så lasta jeg det ned via Gamershell.com, 10min senere så prøver jeg å installere spillet. Den hopper da istede inn i STEAM og den begynner å oppdatere spillet, ser ut som den vil laste ned hele spillet på nytt..? Noen som vet hvorfor dette skjer eller om det er noe jeg kan gjøre for å få STEAM til å skjønne at jeg har alt lastet det ned? Takk Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Lastet ned fra en eller annen side selv, men den installerte det via steam, ikke oppdaterte det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Rart altså...kanskje det hjelper om jeg re-installerer hele STEAM.... EDIT: Plutselig ville den installere istede for å oppgradere, men etter noen minutter i spillet blir bildet helt hvit. Tror maskina mi er litt på tryne... Endret 10. mars 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har litt problemer med at når jeg f.eks skal få koordinatene til the Witness i questet så lukker bare spillet seg. Eller når jeg er i den militærbasen med kranene og skal overloade de tingene så lukkes det bare Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Tror det er pga. traineren, Craxdm. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Føkk da Tror dere det funker å stoppe timeren med cheat engine? Endret 11. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Du kan prøve denne traineren istedet. just found this trainer and its a whole lot better, you can turn off infinite time which is causing the crashes when you try to hack/sabotage pipelines etc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Fikk akkurat det samme da jeg prøvde å overloade Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Da får du prøve cheat engine-trikset istedet. Det funket for meg flere ganger. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Men det blir litt vanskelig med tiden når jeg skal finne tallene. Kan jo kanskje bruke speedhack og sette ned tiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Trykk på F1, så ser du tiden så fint som bare det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Ja men den på F1 vises bare hva tiden var akkurat da og da kan jeg ikke finne den egentlige tiden.. Kan kanskje finne minuttene thou.. Endret 11. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2010 Da var spillet kjøpt og betalt på steam. Bare 14 dager igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå