Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Vell, med denne "thrusteren" til fallskjermen, så er det en mod som øker farten enormt, samt fjerner slik at den ikke blir begrensa. Et must om du har den Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Er ferdig med nesten alle oppdragene (untatt Ular boys elns) Ca. 27% completed. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Søren.. Jeg har lasta ned så mange mods at det ikke vil starte.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Derfor en kan smelle ihop en back-up mappe ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Var morsom den thrusteren. Litt kjipt at man ikke bare fikk den, men må istedet kjøpe den for hver gang man har dødd eller loader et game. Men ellers et godt kjøp. Skal sjekke ut den modden du nevnte, Quakecry. Flyet var forøvrig bad-ass. Endret 4. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Derfor en kan smelle ihop en back-up mappe ^^ Kom forresten på at jeg kan bare ta ut dropzone og dlc mappene mine som er nokså fulle. Håpr dt årnr sei Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 @Villanden : http://justcause2mods.com/index.php/mods/other/Gameplay/Super-Para-Thruster-**Defaulted**/ Så laster du ned filen, lager en mappe i just-cause 2 mappa, som heter "dropzone" (uten siteringsmerkene) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Thank you, Good Sir! Gikk for den med vanlig fart jeg. Vil fortsatt ha gleden av flyene Endret 4. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Rettelse, dette er den korrekte: http://justcause2mods.com/index.php/mods/other/Gameplay/Super-Para-Thruster/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Funka fint den første du linka til, så jeg holder meg til den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, ok den første var bare om du hadde den nye fallskjermen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå