Gå til innhold

Problemer med betakode

CheeseJunk

Anbefalte innlegg

Fikk en beta-kode tilsendt fra Play.com (der MAG er forhåndsbestilt) på mail, og problemet er ganske simpelt: Koden fungerer ikke.

Jeg følger opp punktene fra mailen og har prøvd koden et par hundre ganger, uten resultat. Noen som vet hva problemet kan være? Kan betaen være stengt?

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en beta-kode tilsendt fra Play.com (der MAG er forhåndsbestilt) på mail, og problemet er ganske simpelt: Koden fungerer ikke.

Jeg følger opp punktene fra mailen og har prøvd koden et par hundre ganger, uten resultat. Noen som vet hva problemet kan være? Kan betaen være stengt?

Jeg tror dessverre betaen til mag er stengt nå. Har ikke testet den på en stund hos meg.

Men det er nok ikke problemet til at den ikke virker, det kan være at du taster inn koden på EU konto. Kan hende denne er beregnet for US konto siden du fikk den fra play.com.

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre slettet min. Orker ikke laste ned igjen for å teste.

Søkte kjapt på nettet og hvis det var rett det jeg leste varer betan til 20 nov. Men problemet ditt er vel at du ikke får lastet den ned? Får ikke godkjent koden altså?

Lenke til kommentar

Funker ikke på noen av dem. Uten å ha alt for mye peiling på hvordan MAG-betaen er, så begynner jeg å mistenke at koden kanskje er til en offentlig beta som åpnes etter 20. november (altså datoen nåværende beta stenger)?

Står ikke noe i mailen, men som sagt har jeg fått en aldri så liten mistanke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...