Lexiboij Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nei, denne testen ble rett og slett feil. Jeg har smakt ringnes sin julebrus og den synes jeg virkelig ikke fortjener den plassen. Endret 6. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har heller ikke smakt Rignes sin. Er jo nesten ikke å få tak i her jeg bor, utrolig nok. Jeg har vært i mange butikker og enda ikke sett den. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Denne avstemininga vil bli sterkt preget av hvilket tettsted med bryggeri som har flest forumbrukere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Exactly! Derfor kan vi si at hvem enn som vinner her vinner egentlig ikke. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Denne avstemininga vil bli sterkt preget av hvilket tettsted med bryggeri som har flest forumbrukere Så sant. Selges Mack sin julebrus i det heletatt sørpå? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, denne testen ble rett og slett feil. Jeg har smakt ringnes sin julebrus og den synes jeg virkelig ikke fortjener den plassen. Ringnes' røde er en virkelig god julebrus, rett og slett fordi den smaker skikkelig julebrus, og ikke noe kunstig drit som Coca Cola sin. Jeg har smakt et fåtall av de som er i pollen, så kan naturligvis ikke uttale meg om den, men Ringnes har virkelig skjønt hvordan en julebrus skal være. Hamar Lillehammer er også "god", men den smaker jo champagne. Hvorfor er det en julebrus? På grunn av navnet? Slikt blir feil for min del, og Ringnes sin hadde alt en julebrus skal ha - god smak, riktig mengde kullsyre, fin farge, pen etikett, og smaker ekstra godt når den er kald. I avisa jeg jobber i kan jeg med ærlighet si at det ikke er noe bryggeri rundt om kring som noen hadde opparbeidet noe partisk forhold til, men så godt som alle som var med i testen (omkring 20 stk.) syntes at Ringnes sin var den beste. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Definer smaken av jul... Finnes alltid folk som synes det du mener smaker jul smaker dritt, mens den kunstige Coca Cola julebrusen smaker jul. Husk! Det finnes folk som spiser pizza til jul. Men alt dette kommer av at smaken er som baken. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg mener ikke at den smaker "jul", jeg mener at den smaker god, gammel, klassisk julebrus. Du har sikkert smakt Cola. Du vet hvordan det smaker. Hva om noen lager en helt ny, svart brus som de kaller "Rocka Cola". Du har lyst til å prøve den ut, men når du smaker den, merker du at den smaker champagne. Smaker det Cola? Nei. Kan du beskrive hvordan Cola smaker? Nei. Vet du hvordan Cola smaker, selv om du ikke kan beskrive den? Ja! Endret 12. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ja, da har ikke jeg mer å si på det. :rolleyes: EDIT: Cola er grønn for den får tilsatt fargestoffer. Endret 12. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) EDIT: Cola er grønn for den får tilsatt fargestoffer. Feil, den er svart/brun for den får tilsatt fargestoffer, men den er grønn før den får tilsatt fargestoffer. Endret 12. desember 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Damn. Jeg viste det ikke var lurt å stole på TVen på legekontoret. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 hamar sin va ekkel, smakte den igår. go berentsens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå