sexyback Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mack Julebrus <3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stemmen gikk til Hansa. ^^ Selv om Lerum og Hamar & Lillehammer utgjør en fin delt andreplass er det Hansa som er jul for meg. Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Grans rød julebrus på glassflaske!! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg er E.C. Dahls fanboy når det gjelder julebrus. Så jeg stemte så klart på det. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Aass julebrus er best. Diskusjon slutt- Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Joantheman drikker julebrus som ligner på ass. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Beklager slike vitser kan man bare ikke komme med. Blir for dumt. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Joantheman drikker julebrus som ligner på ass. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Beklager slike vitser kan man bare ikke komme med. Blir for dumt. Har du ikke hørt om Aass bryggeri? http://www.aass.no/ Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Etter min menig er det 4 ting som er viktig med julebrus og de er som føgende: Det skal være billig Det skal være en veldig harry etikett Den SKAL være så rød som mulig Den skal smake godt, og skal være veldig søt. Lillehamar julebrusen failer på alle 4. Den er svinedyr, har en alt for fin etikett, den er ikke rød og smaker alt for champaneburs. Borg julebrus deriomt klarer 4/4 og dermed etter min menig den beste julebrus. Endret 29. november 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg drakk Aass sin i stad nå jeg spiste. Synes den var god. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Min stemme gikk selvfølgelig til Mack sin julebrus =) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 berentsens! <3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hvor er Ringnes' Røde? Den suverent beste av de jeg har smakt, iallefall. Endret 30. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Tror ikke jeg har smakt mer enn to forskjellige julebrustyper i hele mitt liv. Blir nok nødt til å passe meg før moderator tar meg for fanboy'ism. EDIT: Min brune elsker leder! Endret 30. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvorfor er det nesten ingen som klarer å skrive alle fire bokstavene i navnet til drammensbryggeriet? Fiks pollen ffs! Btw. så finns det bare en Julebruskonge og han holder til i drammen! Jeg bodde faktisk i samme gate som han før. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvorfor er det nesten ingen som klarer å skrive alle fire bokstavene i navnet til drammensbryggeriet? Fiks pollen ffs! Btw. så finns det bare en Julebruskonge og han holder til i drammen! Jeg bodde faktisk i samme gate som han før. stemmer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Test av julebrus av TV2 Hjelper deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den lista der er jo helt, fulstendig og totalt feil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Den var utført av en russebuss. Edit: 12 russ fra Nordstrand.. Nei, den er feil. Endret 4. desember 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Test av julebrus av TV2 Hjelper deg. Makan til dårlig test. Skulle brukt mine kriterier så hadde dem kommet litt lengre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg sverger, noen i TV2 har tatt ideen om julebrustest fra avisa jeg jobber i. Kom program om det bare to uker etterpå og greier, og ingressen var slående lik. There is a conspiracy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå