Lakus Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde tenkt til å få opp en poll ja, men hadde også tenkt å la tråden gå litt først slik at jeg kunne se hvilke jeg skulle ta med. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) H.C. Dahls julebrus er best. Den som sier noe annet blir jeg sint på! Synes det er rett og slett idiotisk av butikken og starte salget av julebrus allerede i tidlig i oktober. Dagen julebrus skal komme i hyllene er 1 desember. Og fjernes innen 1 Januar. Det er nå min mening! Endret 8. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Grans Julebrus er den eneste sanne julebrusen:3 Hamar/Lillehammer er også god, men smaken minner for mye om Villa (champagnebrus) til å kunne kalles ekte julebrus. Lenke til kommentar
Kurizu-san Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 For meg er det nok Hansa. Den er knall god, og vi her hjemme handler mye av den til jul. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ass julebrus på glassflaske naturligvis! Skulle gjerne sett at folk la til hvor de kjøper dems favorittjulebrus slik at en får vite hvor de forskjellige er til salgs. Ass julebrus blir forøvrig kjøpt på Kiwi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Okey folkens, jeg tenker det er på tide å sette opp en poll snart. Gief julebrustyper! (annet enn de som allerede er i tråden) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) E.C. Dahls julebrus. Endret 9. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Den beste julebrusen er uten tvil Sørlandets julebrus. Den har riktig farge, perfekt med kullsyre, en enestående smak og julestemning så det holder. Kjøpes på de fleste butikker her nede på Palmekysten - og evt andre plasser i landet? Endret 9. november 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvor mange julebruser finnes? Jeg tror vi pleier å kjøpe den til Aass eller Hansa. Den til Coca Cola smaker jo tyggegummi. Æsj. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 For en fattig student er det alltid koselig å finne julebrus til 5,50,- per 1,5L-flaske ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Som den patrioten jeg er vil det for meg alltid være Macks julebrus som er den utvilsomt beste julebrusen. Endret 10. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Arendal julebrus (Ringnes)Berentsens julebrus Borg Julebrus CB Julebrus Coca Cola Julebrus COOP Julebrus E. C. Dahl Julebrus Grans Julebrus Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) Hansa Julebrus Lerum Julebrus Mack Julebrus Ringnes Julebrus Roma julebrus rød Roma julebrus brun Roma julebrus lavkalori Roma Rødbrus Roma tradisjonelle juledrikk Sørlandets julebrus Tom & Jerry-brus Trio Julebrus Aass Julebrus Fin liste fra wikipedia Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Denne er den "ekte" julebrusen for meg. Klarte ikke å dy meg, så jeg kjøpte en stor flaske sent i oktober for å drikke til en hjemmelaget pizza. Samtidig gikk pinocchio(?) på tv og stearinlys var tent. Julestemningen kom med en gang jeg svelget de edle juledråpene. Er forøvrig dårlig gjort å starte julesalget så tidlig, men jeg skal ikke sprekke igjen før desember kommer rullende. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 All julebrus er god julebrus. Det blir julebrus hver helg fra nå av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Julebus er godt! Har 6-7 flasker stående igjenn fra i fjor og. Grans sin har en herlig smak, så den blir det kjøpt endel av hvert år. Endret 17. november 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Avisen jeg jobber i kommer med en anmeldelse av 9 forskjellige julebruser fredag neste uken, poster den her EDIT: Var forsåvidt denne tråden som inspirerte meg til å foreslå noe sånt Endret 17. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Julebus er godt! Har 6-7 flasker stående igjenn fra i fjor og. Grans sin har en herlig smak, så den blir det kjøpt endel av hvert år. Julebrus kongen mener at julebrus er best når det har stått litt. Han sammenligner det med vin Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg er E.C Dahls fanboy, ingen topper den... Vel, nå har jeg ikke smakt flere en to typer julebrus, den andre var rød og smaker jordbær/bringebær elns. Så jeg kan vel ikke si at de andre er mindre gode. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men jeg gjør du uansett. Endret 17. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Trio julebrus er kongen. Jo fortere dere alle innser det jo fortere kan vi gå videre med livene våre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det fins nok ingen som topper Aass julebrus, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå