Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Kjære barn har mange navn, farger og former, men felles for dem alle er at de kun selges i juletider (fra oktober og utover er visst juletider ifølge trenden de siste årene) Uansett hvor irriterte vi blir over at butikker og kiosker strekker julen stadig nærmere mot sommeren klarer vi aldri å holde oss. Uansett hvor sterk man tror man er får viljestyrken en virkelig prøve når du bestemmer deg for at "jeg skal ikke kjøpe julebrus før jul, jeg". Uansett hvor mange flasker du tømmer bare må du ha en til. Som man kan se innledende i tråden er det rikelig med former, farger og smaker å velge mellom, men de fleste av oss har valgt oss en favoritt vi holder fast ved. Hvilken er din favoritt? Og til dere som mener at julebrus er for nerder og tilbakestående: Julebrus kan også gi kul julerus! - Da jeg tok flasken fra munnen og kikket på den, fløt det et gråhvitt pulver i bunnen, forteller hun avisen. Endret 4. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Den ukronede julebrus-kongen er uten tvil denne røveren Enten den kommer i form av påske eller julebrus smaker den like fortreffelig! Er også mottakelig for rød julebrus på glassflasker. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her i huset er det kun E.C Dahls sin variant som forekommer. Den er vel neppe populær blant dere søringer tenker jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 For ordens skyld: Det der er ikke julebrus-kongen. Dette er julebrus-kongen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men hva i helvete er det der, Laland? Greit nok at jeg skal fremstå som tolerant ovenfor farger på et offentlig forum, men oransje er ikke en farge man har på julebrus. Knall oransje er en farge man har på brusen i billige frysebokser på stranda i syden. Nei, dette er julebrusen sin det: R_ykjing.doc Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vi pleier å kjøpe alle de som finnes på markedet også teste de alle før jul, så vi vet hvilke vi skal kjøpe. Søstera mi liker den ovenfor. Jeg tror det er den, bare at den er på 1,5 L flasker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Jepp, man får den på 1,5 liters flasker, og nå også 0,5l plastikkflasker, men den beste av de tre variantene er glassflaskene. En kald glassflaske slår lett en kald plastflaske. Hver gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lakus: Det er den kronede julebruskongen. Jeg sa ukronede. Forøvrig er det ikke fargen på brusen som har noe å si; det er enkeltbrusen i sin helhet. Du dømmer da ikke basert på mengde farge, Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Som sagt så skal jeg være snill i bedømmelse av farge på et åpent forum, da det finnes så mange sarte sjeler og lett påvirkelige barn, men oransje brus er oransje, og jeg kan ikke se for meg at noe som er oransje og flytende samtidig kan smake som julebrus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Jeg synes Aas Julebrus tar alt. Jeg har selve Julebruskongen med meg når jeg sier det. Men er ikke noe fan av julebrus før jul, smaker ikke godt før i juleferien. Endret 8. november 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg synes oransje er typisk farge på en påskebrus. Jeg har aldri sett en oransje julebrus. En julebrus bør vel være rød. Hva spiller det for en rolle egentlig? Jeg drikker cola uansett... Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Aas julebrus er best, syns nå jeg. Håper julebrus kongen kommer i år også! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 En poll kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg hadde tenkt til å få opp en poll ja, men hadde også tenkt å la tråden gå litt først slik at jeg kunne se hvilke jeg skulle ta med. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Borg julebrus slår det meste. Er ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ingen tvil om at denne er best: Dessverre, Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hansa er desidert den beste. ^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg og noen venner har pleid å ringe Julebruskongen for å høre hva han synes om enkelte bruser som vi lurer på om er verdt å gå til storinnkjøp av. Må si hans tunge er utrolig presis og har god smak, responsen hans stemmer så og si alltid med vårt personlige inntrykk. Forresten, jeg pleide å drikke Coca Cola sin julebrus da jeg var liten pjokk, men har noen av dere prøvd den i nyere tid? Den er heslig! Kan ikke tro at jeg drakk de skvipet før, jeg elsker vanlig Coca Cola, men den brusen takler jeg ikke. Endret 8. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Liker best Hansa Julebrus. Hos oss selger dem julebrus nesten hele året Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva med en julebrus-poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå