Marchisio Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal kjøpe julegave til dama. Hu har selv lyst på Nintendo og Mario-spill,men jeg er usikker på hva som er det beste alternativet. Nintendo DS er vel det mest rimelige+vanlige nå. NIntendo DSi er det nye,men finner få spill til den.. PSP er dyrt, men er et alternativ. Trenger hjelp her altså Hva bør jeg velge? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 DSi har det største utvalget av spill(DSi-shopen samt alle eksisterende DS-spill), men med tanke på at hun ønsker seg Mario-spill så er nok DSlite det beste valget. Det vil nok ikke komme noen DSi-eksklusive store Mario-spill med det første. Jeg har aldri eid en PSP, så jeg vet egentlig ikke så mye om den. Lenke til kommentar
Marchisio Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Takk:)Vet litt mer nå, går kanskje for en DSlite.Kan vi dra en paralell i Playstation verden, der DSlite=PS2 og DSi=PS3; dvs at DSi er det nye store som danker ut DSlite? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nope, siden det ikke finnes noen "DSi" spill i butikken. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan vi dra en paralell i Playstation verden, der DSlite=PS2 og DSi=PS3; dvs at DSi er det nye store som danker ut DSlite? DSi er sterkere enn DSlite, men den er ikke den ekte oppfølgeren til DS. Det er mer riktig å sammenligne DS og DSi med gameboy og gameboy color. Lenke til kommentar
Marchisio Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Nope, siden det ikke finnes noen "DSi" spill i butikken. Sorry,har lite peiling på Nintendo:) Hvordan finner man da spill på DSi? Og kan man spille DSLite spill på DSi (som f.eks Mario)? Takk for hjelpa igjen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) -DSiWare: Spill som man laster ned via DSiShop Den har startet opp, og det er allerede en del spill som er tilgjengelige der. -DSi-enhanced spill: DS-spill med DSi-eksklusive funksjoner Så vidt jeg vet har det kommet et eller to slike spill -DSi-eksklusive spill Nintendo har sagt at disse kommer til å komme en gang i fremtiden. Det er ingen som vet når. Endret 10. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nope, siden det ikke finnes noen "DSi" spill i butikken. Sorry,har lite peiling på Nintendo:) Hvordan finner man da spill på DSi? Og kan man spille DSLite spill på DSi (som f.eks Mario)? Takk for hjelpa igjen Nesten alle DS spill kan spilles på Dsi!! Eneste du ikke kan spille er Guitar Heroes serien og Band Heroes siden de har tilbehør som bruker Slot 2 på Ds lite da denne er fjernet på Dsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå