gtr86 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Etter at jeg brukte min hdd på en kompis sin banna xbox, så får jeg ikke installert spill når jeg bruker min egen boks! Når jeg trykker install to hdd, så får jeg opp feilmeldinga "Installation of this game isn`t supported" Hva er dette? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvilket spill er det snakk om? Det fins enkelte spill som ikke kan innstalleres på harddisken. Kanskje det er et av disse spillene? Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Fant nettopp ut at hvis en konsoll blir bannet, så hindrer selve banninga at man kan installere spill på den hdd`n som ble brukt, eller at en annen hdd blir satt i den bannede xboxen! Så må nok kjøpe ny hdd ser det ut til! DRITT altså.. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Da har jeg fått flytta alt av savegames over til ny HDD. Og har fått formatert den gamle 120 gb hdd`n. Og nå funker den på den nye umodda boksen min Så da har jeg en ekstra 120 gb hdd som jeg ikke trenger mere! Så hvis det er noen som trenger ny og større hdd, så send meg en pm " The hard drive itself is left untouched - you can place it in another 360, even an unbanned one, and it will still work just fine. You do NOT need to reformat it to regain any kind of functionality. Any installed games will need to be reinstalled for the console you want to play them on. This is normal behaviour and happens when swapping HDDs on unbanned/legit 360's." Link: http://xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå