eerik97 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei Alle Call of duty 4 elskere! Jeg har lyst å opprette en ''clan'' eller hva nå det kalles Så hvis DU vil bli med må du først og fremst ha/være/gjort: -Du må ha Xbox 360 -Xbox Live -Xbox Live headset -Minst være i rank 30! -Må fullført spillet på Regular vanskelihetsgrad! -Må ha fullført den trenings greien under 20 sekunder! -Du må være rask og lur Min Gamertag: ErikRocksGuitar Send en melding på xbox live hvis du er intressert Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hei Alle Call of duty 4 elskere! Jeg har lyst å opprette en ''clan'' eller hva nå det kalles Så hvis DU vil bli med må du først og fremst ha/være/gjort: -Du må ha Xbox 360 -Xbox Live -Xbox Live headset -Minst være i rank 30! -Må fullført spillet på Regular vanskelihetsgrad! -Må ha fullført den trenings greien under 20 sekunder! -Du må være rask og lur Min Gamertag: ErikRocksGuitar Send en melding på xbox live hvis du er intressert Bare for å gjøre det litt lettere for deg å få tak i medlemmer, så er det noen tips: - Dropp rank kravet - Dropp "fullført spillet" - Dropp "fullført trenings greia under 20 sekunder" Har så og si aldri spilt ferdig singleplayer campaign selv, og public ligger jeg som oftest på topp. SÅ det har lite å si Ta heller og sett opp try-outs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå