Cyberfrog Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Grei DLC, dog ingen LotSB. Drev litt historieforfalskning i en video: http://www.youtube.com/watch?v=OtyfMymFp7E Oppfølgeren til http://www.youtube.com/watch?v=F3YCDGSs9rU Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hva synes folket om Arrival da? Selv blei jeg vel litt skuffa og synes ikke den holdt samme nivå som LOSB. Enig! Synes den skuffet. Historien var litt tynn og man kunne ikke gjøre valg som påvirker historien i 3'ern. Følte mer at det ble gjort valg for deg, slik at du vet litt mer hva du har å stri med når 3'ern kommer. Savnet mer dialog og historie, og ikke bare korridor-skyting... Endret 7. april 2011 av ti-guru Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mass Effect 3 er på coveret av game informer for Mai Link: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/04/07/may2011_2d00_cover_2d00_reveled_2d00_me3_2d00_789055.aspx Spoilere fra teksten i bladet Got my new Game Informer, read the ME3 article. Game starts with Shepard on Earth, effectively on trial in regard to the events of Arrival, and in the middle of the trial, the Reapers invade. Prologue involves Shepard's escape to the Normandy, and off to start finding those allies, fighting Reaper troops (husks of all the different species) the whole way. Confirmed squadmates: Liara, Ashley/Kaiden, Garrus (if he's alive) and... James Sanders... That must be the guy from the trailer, I don't remember. Speaking of which, there's a screenshot of Ashley with her hair down, and she actually looks hot. Don't have a scanner, so wait till someone with one turns up. Confirmed to appear, but not guaranteed as squaddies: Wrex, Mordin, Legion, and Anderson. Obviously, if they live. The game will by default feature a "previously on Mass Effect" comic to make decisions with if starting from scratch. The Illusive Man also plays a prominent role, and Cerberus is out to kill Shepard. Reason why is unknown at this point. The RPG elements are being beefed up, not going back to ME1, but giving more freedom with the character skills. Skill trees will be larger, and powers will evolve several times instead of just once, offering even more freedom. Weapons are ME2 style, with a set list, but mods make a return, not in the ME1 style, but allowing you to swap out different parts such as barrels, scopes, and so on, which effect both the weapon's combat performance and its appearance. All classes can wield all weapons unhindered now, but will have limited slots to carry them. Only the Soldier can carry all weapons at once. Probably means Adept, Engineer, and Sentinal will be limited to two, and Vanguard and Infiltrator will have three. Also mentioned: The game will have numerous endings, some good, some bad, and who you have in your squad and which allies you recruit can have a drastic effect on which are available. That's basically the gist of it, except for the sidebars filled with stuff everyone already knows. ... Only other thing I realized I left out is that they watched a video of a segment involve a krogan vehicle train with Shepard riding along, and as it goes a Reaper comes down from the sky to attack. Shepard's vehicle is destoryed, and fighting the thing is impossible on foot. Then a Thresher Maw comes out of the ground and attacks the Reaper. The Thresher gets the upper hand by coiling itself around the Reaper, then drags it underground. It gets quiet, and seems to be over, then laser fire begins erupting from the ground, and Shepard decides this is a good place not to be. It then trails off into a description of how everything is so much bigger than the previous games. Gud som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ugh, håper ikke det der betyr at de redesigner Ashley til å bli Miranda 2. Ellers høres det lovende ut. Kjekt at de har med previously-comicen, jeg hadde en slags plan om å spille gjennom ME2 enda en gang for å få alt til ... Riktig, men jeg vet ikke om jeg egentlig får tid. Ja takk til tegneseriegreie. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mja kunne selv tenkt meg et team med Ashley, Miranda og Liara.... oh the joy Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 er bare glad for at Cerberus er fiendene våre. Endelig kan jeg stikke et våpen i munnen på the illusive man å trekke av. Større idiot karakter har jeg aldri vært borti, så slitsom og irriterende. Tenker alltid på alle ting du snubler over i ME1 som har med Cerberus å gjøre ,syke eksperimenter, de dreper en alliance admiral, så må man fortsatt jobbe med dem funkeh. Men det her ser bra ut og blir garantert bra, tilbake til den gode gamle feelen, redde universet med ingenting som holder deg tilbake ! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 snip Høres bra ut. Hype. Rising. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Syns det er dumt at Cerberus er fienden din uansett, fordi minst ein av mine Shepards var veldig god ven med Cerberus og TIM, og støtta dei heile tida (I ME2, sjølvsagt, i ME har man ikkje mogelegheit til det), og var veldig rasistisk. Elles verker det veldig bra. Håper Wrex og Mordin er squad mates, to av mine favorittkarakterar av ME-universet. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Cerberus plutselig fienden? Var redd for slike "turnovers". Cerberus har vel ikke en sjanse i havet til å bekjempe Reaperene uten Shepard. Forhåpentligvis er det en "loose cannon" fra en eller annen avdeling av Cerberus med en egen agenda og ikke en ordre fra Illusive Man. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Personlig håper jeg det har med å gjøre hva du velger å gjøre med romstasjonen på slutten av 2'ern. Ene valget er de ute etter deg andre valget støtter de deg. Har en renegade som er kompis med cerebus og hater aliens, og en paragon som hater alt ved cerebus og er en mann for galaksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå