Play2603 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hjernen til Shepard er nok det eneste som er som før. Etter bildet vi ser på begynnelsen av spillet å dømme er hvert eneste ben i Shepards kropp knekt. De har nok satt inn implantater slik at han får Terminatorøyne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mulig jeg har misforstått men uansett - det ser teit ut. Dessuten er det merkelig det ikke slår noen å kanskje si i fra at du faktisk har anlagt et alvorlig tilfelle av røde øyne. Om jeg skrur ned vanskelighetsgraden i spillet, kan jeg da skru den opp igjen når jeg begynner med Lair of the Shadow Broker-DLC'en og få achievementen for å ha gjennomført den på hardcore eller høyere? Sitter fast på et oppdrag jeg ikke har mulighet til å unngå, og jeg har greid å "lagre spillet mitt opp i et hjørne". Jævlig irriterende, men sånn får det vel bli. Gidder ikke bruke enda flere timer på å dø på den samme flekken. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Om jeg skrur ned vanskelighetsgraden i spillet, kan jeg da skru den opp igjen når jeg begynner med Lair of the Shadow Broker-DLC'en og få achievementen for å ha gjennomført den på hardcore eller høyere? Skal gå fint om du skrur den opp før du snakker med Liara for å starte oppdraget. Visstnok; jeg har ikke testet det. Lenke til kommentar
King Of Monra Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Argh. Firefox kræsjet mens jeg skrev et innlegg. Kort versjon: TIM nektet Miranda å installere en "control chip". Shepards kropp er ikke helt som før. Kan tenkes at det er en del implanter (sikkert skrevet feil) i kroppen ja. Det eneste som skulle være det samme var vel selve fysikken og det mentale, i følge miranda. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Reqiuem for a dream, Black Swan er nå en ting (meget gode soundtrack på begge), men følgende burde vel overbevise de fleste om at Clint Mansell vil ha det som trengs for ME3 http://www.youtube.com/watch?v=ihF_aXi-Huk (Hør nå gjennom hele ) Endret 13. februar 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 For å få achievement for å fullføre spillet på Insanity så kan du ikke endre settingen. Finnes det achivement for å fullføre spillet på hardcore? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det var snakk om Shadow Broker-DLCet, som har en achievement for hardcore og opp. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At Clint Mansell står for soundtracket til ME3 syntes jeg er bra. Er bare å høre på Moon sitt, det er magisk på en måte . Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Og ikke minst, The Fountain. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 For å få achievement for å fullføre spillet på Insanity så kan du ikke endre settingen. Finnes det achivement for å fullføre spillet på hardcore? Nei, bare for insanity. Derfor vurderer jeg å sette ned til easy for å bli ferdig med så mye som mulig av den Sentinel-dritten. Trenger ikke snakke med Liara før jeg er på slutten, så det burde gå an å skru tilbake på hardcore før jeg gjør det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Insanity er ikke så vanskelig, men jeg anbefaler at man spiller igjennom på soldier for å plukke opp snipern(legion-snipern) man finner som soldier(og infiltrator?) på første collector-skipet. For å så runde spillet en gang, og forsette på den i et nytt spill på insanity. Den snipern pluss barrier som ekstra-ability var en livredder. Pluss man må huske å utnytte en paragon/renegade situasjon for å spare tid/"krefter" på det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Å gå ned til normal var jo på grensen til å være kjedelig, men det ble faktisk mye mer morsomt å være Sentinel da egenskapene jeg bruker (særlig Warp) faktisk gjorde noe mot fienden fremfor å bare kile dem litt under haka og bulke barrieren deres litt. Satte det opp på hardcore igjen så fort jeg landet på Illium, ble venn med leiemorderen i dag og tenkte jeg skulle ta Lair of the Shadow Broker i morgen. Etter det setter jeg spillet ned på normal igjen bare for å bli ferdig med gjennomspillingen, 2 måneder på rad i Mass Effect-universet begynner å bli nok. Skal jeg spille gjennom på hardcore og insanity skal jeg definitivt bruke Soldier. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Lurt å skifte til Hardcore før du rekrutterer Tali også (med mindre du har gjort det alt), ellers går du glipp av en alternativ Assault Rifle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da skal jeg se etter den, jobber med å hente henne ut nå. Ganske kult oppdrag egentlig! Finnes det noen info om hva vi får i den kommende DLC'en? Hva tror dere vi i tilfelle får? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ble nettopp ferdig med Mass Effect: Retribution, herlig bok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Finnes det noen info om hva vi får i den kommende DLC'en? Hva tror dere vi i tilfelle får? Ikke noe annet enn at det forbinder mer mellom 2`ern til 3`ern enn de tidligere DLC`ene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Liten oppdatering, episoden eller siste DLC`et heter "Arrival". Trophy`ene er i spoiler. * Ultimate Sacrifice Complete the Arrival DLC. * Last Stand Complete all 5 waves in the battle for Object Roh. * Covert Action Rescue Dr. Amanda Kenson without attracting hostile attention. http://www.ps3trophies.org/game/mass-effect-2/trophies/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ultimate Sacrifice ... Kanskje de gjør som med noen av Dragon Age-DLC-ene, altså at man ikke skal spille som Shepard. My bets are on han engelske fyren i teaseren, i så fall. Endret 21. februar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 vet ikke det har blitt linka før men http://www.pcgamer.com/2011/02/16/15-things-we-want-to-see-in-mass-effect-3/ alt her er så spot on ! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 For min del er det mest det med våpnene og lagkameratene som er viktigst. Våpnene er, som det står i den artikkelen, fullstendig uinteressante i ME 2, og kanskje den største skuffelsen i forhold til ME. Jeg elsket å hele tiden lefle med våpnene mine, se om jeg fikk noe bedre og forandre amo etter hvilke fiender jeg sloss mot. Det ga et mye bedre inntrykk av å være et rollespill. Og når jeg ikke lenger trenger å bry meg særlig om våpnene mine føles det ikke egentlig som et skytespill heller, hvor du føler du bør ha en viss kontroll på arsenalet. Angående lagkamerater er 12 alt for mange. Ikke at jeg egentlig føler at noen av dem er direkte dårlige eller unødvendige, men det finnes ingen grunner til at man skal gidde å bruke alle sammen. For eksempel er det meningsløst å gå rundt med Miranda når man er Sentinel selv, for da får du bare en karakter som er en kopi av deg. Og da er det bedre å fylle på med noen som har andre ferdigheter for å få et så bredt nedslagspunkt som mulig. At de i tillegg ikke er veldig "levende" ombord på Normandy er også en bakdel, å prøve å snakke med Garrus mens han fortsatt er opptatt med kanonene er liksom så døvt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå