Joakim vas Normandy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er ikke påkrevd nei Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Likte Twin Peaks easter egget! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sånn, da har jeg shoppet både Shadow Broker og Kasumi-pakkene. Det var selvsagt litt for få Bioware-poeng (1600) til å få med Overlord-pakken også, men whatevz. Får ta den en annen gang. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 BioWare is using player stats to develop the next installment. BioWare's Casey Hudson, Executive Producer for the Mass Effect franchise, admits that the company is collecting data from gamers who are currently playing Mass Effect 2. Hudson reassured players that the collection process is completely anonymous, and the acquired data will be used to help design the next installment in the series. "The only data that we get are in terms of events--little things that happen in the game," Hudson explained. "Let's say if we want to know whether players skip lines of dialogue, we can have that become a little event that gets sent up. It's all completely anonymous, so all we get is raw numbers for how many times these kinds of events occur. Then we can start getting ratios and comparing proportions and things like that. It becomes this mass of numbers, and then we have to try to figure out how we would interpret that." Recent statistics gathered by Mass Effect 2 snooping revealed that the Engineer is the class least played, whereas the Soldier seems to be the overall favorite. Roughly 50-percent of the people who started Mass Effect 2 actually finished the game, whereas apparently two PC gamers completed Mass Effect 2 twenty-eight times. 15-percent of the in-game dialogue was skipped as well. "Ultimately what it means for players is that we don't have to guess anymore about what players are doing," he said. "We can actually learn about what they like and what they don't like and just try to focus on building the good stuff." Mass Effect 2 hit the Xbox 360 and PC back in January 26, 2010. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis de fortsetter å samle stats hele tiden blir ting gjerne litt misvisende - jeg skipper f.eks. en del dialog nå, etter å ha spilt gjennom spillet noen ganger, men jeg gjorde jo ikke det under jomfruturen. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Antar at dei har tenkt på det og at eventen som blir sendt også har eit flagg for kva gjennomspeling dette er (første, trettisjuande etc). Håpar i alle fall det er implementert sånn, dei kan jo ikkje vere heilt idiotar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Lair of the Shadow Broker var i grunn sett verdt pengene. Føltes som en naturlig utvidelse av historien, heller enn et slags vedheng (slik som f.eks. Firewalker-greiene). Moret meg også stort med å lese dossiers og se videoer etterpå - eller, noen var jo litt deprimerende, som f.eks. Miranda sin - mens Grunt sin dossier var fantastisk morsom ("tryannsauros wrex"). Annet var bare interessant, som tja, "far"/datter (I guess) linken mellom Aethyta og Liara. Endret 11. september 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Morrigan er faren til Liara?! o.O Endret 11. september 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er det en eller annen Claudia Black-pun her jeg ikke forstår? o_o Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er vel bare det at Claudia Black er både Aethyta og Morrigan Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 layers of the shadow broker var helt konge! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har instalert ME2 på steam, men har problemer =/ Det som skjer er at den henger segg opp i launch delen... den bare popper opp og legger seg ned og popper opp igjen veldig fort mange ganger. Noen andre som har eller har hat det problemet? ganske irriterende med tanke på at med mitt nett tar det evigheter å laste ned og instalere det på nytt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Spill på konsoll. Jeg har redusert PC-spilling til et absolutt minimum for å unngå nettopp den typen teknisk mikk. Det hender -alltid-, før eller siden. Vet at det her ikke er så mye hjelp, men i stedet for å løse ett problem nå er det bedre å sikre seg mot lignende problemer i fremtiden. Endret 5. oktober 2010 av Spartakus Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Slutt å bruk Steam. Skrotprogram. Selv om jeg foretrekker det over konsoll. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Prøvd å høyreklikke på spillet i Steam-listen og velge Verify integrity of game cache (eventuelt tilsvarende på norsk)? Da sjekker Steam installasjonen for manglende og korrupte lokale filer, og laster ned erstatninger hvis det trengs. Har vanlig retailutgave av ME2 selv, så jeg kan i grunn ikke uttale meg om hvorvidt problemet er Steam-relatert eller om det har noe PC-en din å gjøre. Jeg har dog aldri opplevd det du beskriver. Endret 5. oktober 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Prøvd å høyreklikke på spillet i Steam-listen og velge Verify integrity of game cache (eventuelt tilsvarende på norsk)? Da sjekker Steam installasjonen for manglende og korrupte lokale filer, og laster ned erstatninger hvis det trengs. Har vanlig retailutgave av ME2 selv, så jeg kan i grunn ikke uttale meg om hvorvidt problemet er Steam-relatert eller om det har noe PC-en din å gjøre. Jeg har dog aldri opplevd det du beskriver. Ja jeg har gjort det en del ganger.... Men på en merkelig måte så bare plutselig bestemte spillet seg for å virke o.O Random <3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ferdig med enda en gjennomspilling nå. For et herlig spill! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mer DLC for ME2 i vente. http://xbox360.ign.com/articles/114/1142342p1.html Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gleder meg! Da skal jeg kjøpe alt av DLC som ikke er inkludert i Cerberus Network-koden. Spilte igjennom en gang i jula, det er nesten umulig å legge fra seg! Endelig ferdig med insanity også. Var ikke så vanskelig som jeg husket det som. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hæ! Hvilken klasse var du da? Jeg fant det umulig og gjennomføre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå