Tørriss Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Man kan også oppgradere Assault Rifle egenskapene sine på Normandy. En av oppgraderingene sørger for at Assault Rifle kulene ikke sprer seg så uhorvelig mye, ekstremt kjekt hvis du faktisk bruker AR! Lenke til kommentar
knerken Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hva synes folk om Firewalker-pakken da? Det er moro å styre Hammerhead'en, men akkurat nå har jeg dødd 15 ganger på Corang-oppdraget, og synes derfor at vanskelighetsgraden er litt drøy.. EDIT: Og Hammerhead-hovercraften er definitivt ett skritt i riktig retning fra Mako'en i ME1! Endret 25. mars 2010 av knerken Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Føler meg litt lat nå, så copy-paster mitt innlegg fra BioWare-forumet: Just finished playing the Hammerhead missions now, actually. Lack of decent armor/shielding and autosave/save only bothered me on one mission. It features heavily in the OP, and it's hard to disagree. I did get sick of it and ended up abusing the AI (turned out you can do that also at the very end). Overall, these missions were a bit weak and if they were cut from the full game it is perfectly understandable. Have to give praise for the volcano planet escape part though, that was cool and cinematic. The rest from "pretty decent" to "meh". Won't play these missions again. Good thing they were free, would probably have regretted paying for them. And no, I'm no Mako fan. I hope it will stay away. Mer morsom å styre enn Makoen, men ikke så fryktelig gode oppdrag. Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes Firewalkergreia er sånn ca. "helt OK". Jeg haaaater (hatet) Mako'en. Seriøst hater den. Om jeg ikke spiller igjennom ME1 noensinne igjen er det på grunn av akkurat den. På den annen side blir jo Hammerheaden en helt egen sak, med kun 5 missions, som stort sett er et race fra A til B med et par folk i veien, så den kan ikke helt sammenlignes sånn sett. Men en grei nok pakke. Skulle ønske levelcapen var noe høyere (kommer vel 5 til i april en gang) Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 btw Du får ekstra våpentrening i løpet av et av plot-oppdragene: På den "tomme" Collector Cruiser-greien Vet noen om det missionet blir trigget av noe spesielt, eller om det bare dukker opp etter en stund? Minnes kanskje det er rett etter at første runde med lakeier er rekruttert..? (dossier: oppdragene) Planlegger ny gjennomspilling i hodet på jobb Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg ble sendt til Collector skipet etter å ha rekruttert Thane og Samara og hjulpet Miranda og Jacob. Våpentreningen du får når du spiller som Infiltrator er best. Widow x98 sniper rifle sparker fu. Assault rifle med incinerator ammo lar seg også høre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Når du blir sendt for å gjøre ditt og datt avhenger av hvor mange "skikkelige" missions du har gjort siden sist - skikkelige vil altså si rekruttering og loyaltygreier. Eneste som ikke er helt låst i så måte er oppdraget fra TIM som kommer etter at du har hentet Mordin og noen flere. Jo tidligere du henter Mordin, jo tidligere sender de deg avgårde. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Der var siste achivement i boks nemlig Insanity. Det var gjennomspilling nr. 7 og nå er det på tide med en pause. Jeg ble sendt til Collector skipet etter å ha rekruttert Samara, Thane og Tali og gjennomført loyality oppdragene til Miranda og Jacob. Lenke til kommentar
LordLoss Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Heisann godtfolk! Holder nå på med min første gjennomspilling av ME2, og har kommet til første gang man "treffer" på Ashley og collectorene. Tingen er at jeg valgte å spille som vanguard, noe som jeg egentlig syns er gruelig kjedelig pga. små kjedelige våpen osv... Så er det noen som har en savegame som er på ca det punktet jeg er, med en Soldier class? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen flere som har lastet ned Kasumi? Var definitivt verdt de 560 MS-poengene. Det helt klart mest gjennomførte loyaltymissionet til nå, i tillegg til at hun var en skamrå karakter. Veldig sympatisk, men ikke så mye at hun ble irriterende. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen flere som har lastet ned Kasumi? Var definitivt verdt de 560 MS-poengene. Det helt klart mest gjennomførte loyaltymissionet til nå, i tillegg til at hun var en skamrå karakter. Veldig sympatisk, men ikke så mye at hun ble irriterende. Viste ikke at det fantes flere DLCer til Mass effect 2 (enda). Er hun verd å ha på teamet? Er hun potential Love Interest? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har vel nesten gått igjennom missionet, og det er et ganske originalt mission, men Kasumi er vel egentlig bare en liten remodellering av Tali uten masken. @Vaine: Kasumi er en kvinnelig Zaeed og er type infiltrator Endret 8. april 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har vel nesten gått igjennom missionet, og det er et ganske originalt mission, men Kasumi er vel egentlig bare en liten remodellering av Tali uten masken. @Vaine: Kasumi er en kvinnelig Zaeed og er type infiltrator Verdt pengane? Har du eit anslag på speletid? Er litt skeptisk etter Firewalker-pakken, det var bra den var gratis for å seie det slik. Vel, eg hadde gjerne bytta bort planetskanneren mot litt flygebil-køyring. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ligger vel rundt 45-60minutter på insanity, og det kostet rett under 5 euro, så er egentlig ikke sikker på om det er verdt det. Du får et nytt våpen som er ganske bra da. Endret 8. april 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Definitivt ikke verdt pengene spør du meg. Kan vel sammenlignes med Zaaed-oppdraget i lengde, tenker jeg brukte et sted mellom en halvtime og én time. I det hele tatt relativt uengasjerende, og du får definitiv ikke valuta for pengene. Håper BioWare ikke gulper det samme neste gang de kommer med DLC, ellers ser det mørkt ut for ME2. Dessverre. Endret 8. april 2010 av nypis Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 60 kroner for et nytt squadmember som er en hel del mer gjennomført enn de andre og med et kulere oppdrag føler jeg er en fin pris å betale. I tillegg til et nytt våpen og din egen bar på Normandy. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det at du ikke kan snakke med henne som de vanlige squadmembers gjør at jeg føler det blir litt dårlig. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 For å være helt ærlig, så må jeg si at Kasumi må være den mest brukbare karakteren i kamp jeg har møtt på så langt i ME universet! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Selv mange som er positive til karakteren og oppdraget hennes ser ut til å være litt kritiske til prisen. Selv vet jeg ikke om jeg kommer til å punge ut ennå. Må i såfall få lyst til en 7. gjennomspilling først (Kasumi har noen kommentarer underveis, akkurat som de andre karakterene, så man får ikke like mye ut av DLC-en hvis man bare rekrutterer henne + gjør lojalitetsoppdraget). Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kasumi har i allefall fått fast plass i mitt følge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå