Himsett Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Nye cerberus network dlc'n er ute. Armor and longer range shotgun. Endret 9. februar 2010 av Himsett Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det var den gitt! Trodde den skulle komme klokken 8 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror nok ikke det vil skje. Mass Effect er ment å være en trilogi og å slippe utvidelser/episoder imellom vil forstyrre. Etter trilogien mener jeg de kan slå seg løs så mye de vil, men for min egen del vil jeg gjerne se at de holder seg til tre separate spill foreløpig og ikke noen Mass Effect 2: Reaper is Bad Kan jo hende det kommer som et tillegg til ME2. Flere medlemmer å rekruttere, nye galakser og oppdrag, kanskje litt annerkjennelse fra rådet? Spillet oppleves som åpent nok til at det kunne implementeres uten særlige bivirkninger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Det er noe helt annet enn det jeg siktet til. Det jeg snakket om var mer episoder i likhet med for eksempel Half Life: Episode 1 og 2. Det blir etter min mening da flere spill enn "kun" de tre i trilogien og dermed flere spill og faktorer en må følge med på for å få fullt utbytte av historien. Jeg tror rett og slett ikke at Bioware vil gjøre det vanskeligere for nye spillere å komme seg inn i serien, noe actionretningen mer eller mindre bekrefter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er det forståelig. Sier meg enig i det, Mass Effect-spillene skal være hele spill. Utvidelsespakker type GTA-IV er konge, men Half-Life? Nei takk. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nye cerberus network dlc'n er ute. Armor and longer range shotgun. Lastet ned i sted, men får jeg tilgang til disse midt i spillet eller må jeg starte helt på nytt? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde dem på skipet mitt når jeg loadet. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ok, da regner jeg med dlc'n er på plass neste gang jeg starter opp. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå har jeg akkurat kjøpt ME2, og finner det ganske fornøyelig at collector`s edition m/dlc + div. kostet 20 kroner mer enn originalen! Var et overraskende enkelt valg, gitt! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bare for å være sikker: En trenger vel ikke å rekrutere absolutt alle personene + gjøre oppdragene deres for å gaine trust for og så fortsette til Omega 4 Relay? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Du må vel ikke nei, men jeg kan vel si så mye som at det vil ha konsekvenser. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du må vel ikke nei, men jeg kan vel si så mye som at det vil ha konsekvenser. Hm begynner bare å bli litt lei. Liker ikke når enkelte spill legger opp et latterlig åpenbart repeterende system. Dra dit-Rekrutere-Gjøre hans/hennes mission osv. Har enda ikke vært på Citadel :S Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Greit nok, men alle oppdragene er jo ulike og av høy kvalitet. Er jo bare kos egentlig B) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Du må vel ikke nei, men jeg kan vel si så mye som at det vil ha konsekvenser. Hm begynner bare å bli litt lei. Liker ikke når enkelte spill legger opp et latterlig åpenbart repeterende system. Dra dit-Rekrutere-Gjøre hans/hennes mission osv. Har enda ikke vært på Citadel :S For min del var dette bare veldig gøy ^^ Elsker sånn spill hvor man skal rekrutere folk. sånn som i Suikoden serien hvor man kan rekrutere minst 100 stk xD (det er jo en helt ann spill sjanger da) Endret 11. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, det er ikke alt som stemmer helt med historien. Hvis man ser bort i fra visjonene Shepard kan se, trengte ikke Cerberus å bringe ham til liv. De kunne brukt alle de "billions of credits" de brukte på å gjenopplive ham, på å leie inn/kjøpe/tvinge folk til å bli med, som hadde minst like bra egenskaper. Man hadde kanskje ikke fått et like sammensveiset team though... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Illusve man sier jo i starten at de trenger nettopp Shepard fordi han har blitt ett symbol for menneskeheten, at han/hun tilfeldigvis også er utrolig god i kamp er mer som en bonus. Selv elsker jeg ME2, slipper å dømme inventory hos vendors for credits som ikke er verd noe. Savner pittelitt å kunne modde våpen, men ikke så stort at jeg ser på det som noe stort tap. Liker ME2, rett og slett. Små svakheter til tross syns jeg ME2 er ett klart tegn på at Bioware er på rett retning med serien. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, inventory-styret savner jeg ikke i særlig grad - men på den annen side er våpenutvalget litt stusselig. Noen som har testet den nye hagla? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, inventory-styret savner jeg ikke i særlig grad - men på den annen side er våpenutvalget litt stusselig. Noen som har testet den nye hagla? Er skuffet over våpenutvalget Og armor utvalget for den saks skyld, selvom en kan starte research projects osv.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Selv synes jeg det var ganske moro å sammenligne damage/shots before overheat etc. på de forskjellige våpnene. Jeg ble alltid veldig fornøyd når jeg fant en Medical Interface som var bedre enn den jeg hadde, og når jeg og hele enheten min gikk rundt med Medical Exosceleton, da vet du du er inne på noe. Nå er det litt for mye action fremfor RPG. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 HÆ? Om ikke annet er fokuset mer på RPG enn action nå, du vet, mer snakking, dialog, historie og mindre fokus på å dalle med gear og maksimering av diverse saker? Eller kanskje jeg blander mellom RPG og Action/hack and slash? Skulle likt å sett litt flere våpen, erget meg veldig som soldier men merker lite av det som adept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå