thomassit0 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis du har fått han lojal så må du da vel ha spilt det. Det er på Tuchanka, når du skal gjennom det krogan ritualet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 når jeg tenker meg om gjorde jeg vel det, men var veldig forskjellig fra videoen i traileren.. Den var jo så langt unna i spillet.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du har virkelig ikke lyst til å være rett ved siden av en tresher maw, den dreper jo deg på to treff, selv når den er langt unna! Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så forresten på twitter at det kom (kommer?) ny dlc i dag. Gratis. En armor og en hagle. http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/1074772 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, ser ut som om Cerberus Network vil bli brukt nå og da. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hadde jo vært snasent om de faktisk kom med god DLC denne gangen i motsetning til eneren. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 All DLC er bedre enn ingen DLC! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 I disagree, finnes det ikke kvalitet på DLC'n kan de like så greit la være å slippe den. Det kalles melking, gi ut kvalitets DLC'er i stedetfor sier jeg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Enig, det pirkete dlc som har kommet tidligere, som også til dragon age er unødvendig. MEN om de lager til en expansion pack eller lignende som de gjør til dragon age atm, da er jeg game ! selv om jeg tviler på at du vil gi så mye mer gameplay før ME3 kommer Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke hvis den neste som kommer er gratis Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den er jo gratis, hva er problemet. Hvordan kan det være melking når det er gratis? Konspirasjonteorier er bra Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sry... Så ikke ordet gratis. Trodde den skulle koste, men da er det helt fint. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Selv ber jeg til gudene om at de finner ut at 3 spill blir alt for lite (ikke kvantitet foran kvalitet selvsagt men) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Blir helt sikkert mer enn 3 spill i dette universet, men Shepard sin historie er over etter 3 spill. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 så fint at jeg fikk rrod idag Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Grafikken er jo utmerket, lys, skygge- og fargebruk er svært gjennomført. ME1 ser jo direkte stusselig ut i forhold. Edit: Litt sen der ja. Endret 9. februar 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mer Mass Effect i 2011. Kommer i følge kilden i Q1 2011. Håper ikke de spyr ut en oppfølger etter kun ett år, men tipper det dreier seg om en mer omfattende tilleggspakke(rundt ti timer, kanskje). De har universet, de har karakterene og da skal det gå rimelig greit å lage noe et nytt ikke-fullpris spill på et år. Men, hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Høres bra ut, det. Kanskje det blir noe alá TBOGT og TLAD til GTA IV når det er snakk om størrelse og mengde på innhold. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det hadde vært kanon! De gjør jo det samme med dragon age (awakening), så det høres ikke ufornuftig ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Tror nok ikke det vil skje. Mass Effect er ment å være en trilogi og å slippe utvidelser/episoder imellom vil forstyrre. Etter trilogien mener jeg de kan slå seg løs så mye de vil, men for min egen del vil jeg gjerne se at de holder seg til tre separate spill foreløpig og ikke noen Mass Effect 2: Reaper is Bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå