Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Ingen som nevner Legion her..

hvilket valg tok dere i oppdraget hans? jeg ødela alt og tok også Tali sitt parti i krangelen etterpå. Vil ikke mist henne

 

 

 

Jeg skrev om viruset, og var nøytral i konflikten mellom Legion og Tali. 100% Paragon er kjekt.

Partneren min ble Tali. Beholdt Lojaliteten til begge.

 

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker? Får prøve det denne gangen, da.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hadde Legion til å krabbe igjennom rør, Zaeed til å eskortere tilbake til skipet, Garrus som enhetsleder og Jack som biotic.

 

Setter forøvrig i gang med insanity nå. Regner med å ha 1000/1000 rimelig fort. :o

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, er det mulig i respecce ability poenga til crewet? Slik som du selv kan med en research? Har jo brukt poenga på folka etter som jeg har levela, og når jeg har fått de lojale har jeg ikke hatt nok poeng til å maxe ut "loyal skillen" til crewet, noe jeg gjerne skulle ha få gjort, da de fleste er meget kjekke å ha.

Lenke til kommentar

 

For å få alle til å overleve suicide mission må alle være Lojal, og man må ha alle karakter-spesifikke oppgraderinger (Som f.eks Omni-Tool til Mordin) og alle kamp-oppgraderinger som er tilgjengelig til Normandy (Armor, skjold og Thanix Cannon) .

For å få alle til å bli lojal, og holde seg lojal på en knirkefri måte, bør du snakke grundig med alle teammates før du gjør lojalitetsoppdragene dems. Dette har med å gjøre hvor mye Paragon/Renegade du trenger for å løse konfliktene mellom Miranda/Jack og Legion/Tali ved å holde seg nøytral, og dermed beholde lojaliteten til begge parter. 75% Paragon/Renegade er anbefalt uansett, husk at du kan skaffe deg 30% ekstra Paragon/Renegade ved å respecce din Shepard fra f.eks Commando til Shock Trooper.

Valgene du gjør i det siste oppdraget har alt å si, her er valgene jeg gjorde;

 

Ventilasjonssjakten; Legion

Teamleder 1; Garrus

Eskortering; Grunt

Biotic skjold; Samara

Teamleder 2; Garrus

Siste lag; Mordin og Thane

 

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Så at viss du har lasta ned de to pakkene via cerebus network så må du ha en Xbox 360 tilgang til nettet for å spille saven. Dette så ikke jeg så jeg måtte slette saven når jeg spilte på brors tv uten nettilgang på 360en :p. Mistet bare 1 1/2 time heldigvis :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Sikker? Får prøve det denne gangen, da.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Hadde Legion til å krabbe igjennom rør, Zaeed til å eskortere tilbake til skipet, Garrus som enhetsleder og Jack som biotic.

 

Setter forøvrig i gang med insanity nå. Regner med å ha 1000/1000 rimelig fort. :o

 

Helt sikker, prøv f.eks. Miranda til å være biotic skjold, eller Mordin inn i røret

 

skuffende achievements i dette spillet, alt for lett, brukte mange gjennomspillinger på ME1

Lenke til kommentar

Er nå på 36,5 timer, er level 27 og driver med sidequests og oppgradering av skip/oppgraderbare ting. Her skal alt føles ferdig før jeg hopper inn i siste oppdrag. Tror det vil føles rart å sveve rundt i universet å gjøre dilldall etter og ha tatt siste oppdraget så jeg gjør like greit unna så mye som mulig før det.

 

Lurer på om jeg skal velge Geth Shield eller Armor Penetrating Ammo...

Lenke til kommentar

Det måtte gå nesten 4 år for at et 360 spill i mine øyne slår Gears Of War 1!

Takk BioWare :D

Endelig fikk jeg si det!!

 

Spillet er fantastisk, bare å ta pause fra spillet klarer jeg nesten ikke, men jeg må fordi jeg vil ikke fullføre det allerede, må vente et par måneder til!! Må ikke rushe 360's beste spill ever!

Lenke til kommentar

Helt sikker, prøv f.eks. Miranda til å være biotic skjold, eller Mordin inn i røret

Godt, det hadde vært synd og litt meningsløst om det ikke hadde noe som helst å si hva man valgte. Jeg satset på en tech-spesialist,

Legion, til å åpne døra, Zaeed til barnevaktsoppdraget og ellers de som "meldte seg" (Miranda og Samara). Det gikk bra. Alt på skipet og alle karakterer var oppgraderte.

 

 

Spørs om man får bruke særlig mange av karakterene i ME3, da, siden de tydeligvis alle potensielt kan stryke med. Spesielt vil jeg sikkert savne fantastiske Mordin: Husk å få et medisinsk råd før du evt. blir intim med noen (særlig hvis det gjelder en annen art); f.eks. kvinnelig Shepard + Thane = hysterisk "deadpan"-komikk.

Lenke til kommentar

Ingen som nevner Legion her..

hvilket valg tok dere i oppdraget hans? jeg ødela alt og tok også Tali sitt parti i krangelen etterpå. Vil ikke mist henne

 

 

Legion/Tali:

 

Valgte rewrite, side det var paragon valget rett og slett. Og krangelen mellom Tali/Legion valgte jeg "charm", var vel noe som at "begge skulle stoppe å krangle" eller noe, virka fint, og begge tok hverandre i hånda og ble venner.

 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ja, blir artig å se hvordan de gjør ME3 x)

Mordin er awesome xD måten han tenker og snakker på passer han så sykt :D og det at han har sang stemme og xD

lurer på om vi får hørt en Elcor i ME3 :rolleyes:

Han ene i en bar i citadel sier jo at noe som "Vi måtte ta vekk karaoke annlegget fordi det værste var om en full Elcor kom og skulle synge" xD (eller noe sånn)

Lenke til kommentar

Noen som har lyst på litt gratis gear til shepard kan se her.

 

 

1. Registrer deg her (bruk fake info de skjekker ikke email)

2. på adresse og zip code skriv 98101 (zip code) og 2000 6th Ave. (adresse) og Washington på "state". Du kan selvfølgelig bruke annen info men med mindre du kan usa sine zip koder i hode så er dette den letteste måten.

3.TLF må være 10 siffer feks 8954930010

 

4. skriv inn en av disse kodene:

CBEEAAAE98ZV

CBEEAAAFQG9J

CBEEAAA41NWH

 

5. velg din pris og følg stegene til å logge på din ea account.

 

6.Viss du har lyst på alle 3 prisene så kan du starte fra starten igjen med ny email.

 

 

 

Du kan gjøre det samme med noen priser til BF: heroes, spore og sims.

 

 

 

 

Edit: jeg gjorde et quest for miranda hvor jeg å nå kan jeg skifte antrekket til hun men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Er det noen som kan forklare det :)

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Dette er vel "Dr.Pepper" trikset? Brukt dem selv, du får 3 forskjellig hodeplagg du kan bruke på Shepard. Dog @Head_Hunter, du burde legge inn en link istede for "her" for den tar deg ingen plass.

 

Edit: jeg gjorde et quest for miranda hvor jeg å nå kan jeg skifte antrekket til hun men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Er det noen som kan forklare det :)

 

Du kan gå til pcen din i spillet, og trykka på "Team Status" der kan du skifte antrekk på folkene du har blitt lojale med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...