Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

føler det nesten ikke er nok missions til 30 lvl's xD føler jeg har gjort alt og er i lvl 22

Du kan jo alltids importere den til en ny save. Du starter dermed i ditt nåværende lvl, men kan gjøre alt på nytt med nye valg og slikt. (eller du kan starte på høyere vanskelighetsgrad) Jeg holder på med insanity for tiden.

Kan man velge ny class og?

Tror jeg vil prøve noe annet enn Vanguard neste gjennomgang x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man importerer så tror jeg man må ha samme, men husker ikke helt.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Merket at det var vanskelig å drepe husks uten biotics. De døde alltid med ett biotic angrep så det var vanskelig å ikke være vanguard :(
Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål.

Tipper dette er en liten spoiler for de som ikke er komemt så nærme slutten:

Dør absolutt alle Cerberus folkene på Normande når man møter på det Collector fartøyet før man skal gjennom den Mass relayen? i den biten hvor man styrer Joker. Dør Kelly også? :o

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål.

Dør absolutt alle Cerberus folkene på Normande når man møter på det Collector fartøyet før man skal gjennom den Mass relayen? i den biten hvor man styrer Joker. Dør Kelly også? :o

Lurte på det samme på ett tidspunkt, men fant ut av det ganske fort:

Det er opp til deg. Jo fortere du drar igjennom Omega 4 relayet for å hente dem, jo færre dør. Jeg klarte bare å redde halvparten av dem, men er du snar nok kan du redde dem alle.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål.

Lurte på det samme på ett tidspunkt, men fant ut av det ganske fort:

Det er opp til deg. Jo fortere du drar igjennom Omega 4 relayet for å hente dem, jo færre dør. Jeg klarte bare å redde halvparten av dem, men er du snar nok kan du redde dem alle.

Kult

Da må jeg bare forte meg og drite i alt det andre xD

Lenke til kommentar

nå er jeg klar for suicide mission :D Hadde muligens sjansen til å feie over samara.. Trykka feil. Jaja.. Men kanskje det blir flere sjanser. Ellers så jobber jeg også hardt med Tali B)

Er iferd med suicide mission jeg og nå :D

Veldig stilig begynnelse på den må jeg si xD

er som å se på Star Wars, bare bedre x)

Lenke til kommentar

Dette var virkelig en opplevelse utenom det vanlige. Er level 26, maks på paragon, nesten 2/5 på renegade og har 3/4 på alle powers. Awesome.

Oh, and, hele crewet mitt overlevde selvmordsoppdraget. Liker hvordan de la opp til ME3!

Awe-some.

Lenke til kommentar

Holder på med første gjennomspeling no, er infil med reave som bonus-skill. Er veldig fornøgd med stealth/snipe builden min, headshots med widow dreper det meste på normal vanskeligheitsgrad. Satser på 1k gs etter andre gjennomspeling.

Noen som har prøvd infil på insanity? Lurer på å prøve fortify i staden for reave, så eg kanskje kan vere litt nærmare overlevelsesevnen frå ME1. Tenker også at det er greiare å gjere insanity med en høg level karakter enn å begynne med en lvl 1.

Neste karakter blir vel soldier eller sentinel, dei andre klassene ser litt vel skjøre ut. Hater å daue :p

Lenke til kommentar

Han spoilet egentlig ingenting, så du er trygg. Greia er de fleste lagmedlemmene dine kan dø og det er opp til deg hvem/om de dør. At Miranda døde da han spilte betyr ikke annet enn at han ikke klarte å holde damene på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Han spoilet egentlig ingenting, så du er trygg. Greia er de fleste lagmedlemmene dine kan dø og det er opp til deg hvem/om de dør. At Miranda døde da han spilte betyr ikke annet enn at han ikke klarte å holde damene på kjøkkenet.

Riktig, var usikker på om dette var noe som valgfritt eller ei. Gudd, da kan flørtingen fortsette uten bekymringer ^^

Lenke til kommentar

Sava.... Ble just ferdig.

Sykt bra spill !! :love:

gleder meg til 2. gjennomgang alerede xD

men noe jeg ikek helt skjønte etter slutten:

Hvorfor døde Mordin på slutten for meg? xD alle overlevde helt til den sisste tingen hvor jeg gikk med 2 stk for å ta liv av den bossen. var jo ikke noe valg angående Mordin? kan det hende at man burde sende han tilbake med de overlevde? sendte Zaed fordi jeg tenkte det gikk greit siden han var en DLC xD

1. Ga spillet 5'er

2.er ferdig med spillet ja.

3. Claymores!

Claymores?

Lenke til kommentar

men noe jeg ikek helt skjønte etter slutten:

Hvorfor døde Mordin på slutten for meg? xD alle overlevde helt til den sisste tingen hvor jeg gikk med 2 stk for å ta liv av den bossen. var jo ikke noe valg angående Mordin? kan det hende at man burde sende han tilbake med de overlevde? sendte Zaed fordi jeg tenkte det gikk greit siden han var en DLC xD

Hadde du oppgradert Omni Tool for Mordin?

Var han Loyal?

Hvem ledet gruppen?

Alt sånt spiller inn. Usikker på hvordan spillet håndterer at du sender en sterk merc som Zaed tilbake som barnevakt mens en forsker settes til hard kamp.

For min del var i allefall Mordin det mest logiske valget å sende tilbake til skipet da han hadde minst å bidra med i kampen.

Lenke til kommentar

Gleder meg uendelig mye til å gå igjennom på nytt. La også merke til at New Game+ er en mulighet, lik den i ME1. Det blir good times.

Edit: til Andy.N og ShadowMaster:

Så lenge alle er "loyal" dør ingen. Var slik det ble for meg; hvem som får hvilke roller er ikke viktig. :)
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...