Jikla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 "Uansett, Tali har den mest interessante personligheten for min del. Veldig glad derfor for at hun ser ut til å være med i alle 3 spillene. Håper bare at vi får se henne i 3eren. Sånn hun egentlig ser ut altså. Men jeg har sett noen konsept bilder av Tali uten hjelm. Interessant utseende må jeg si. Litt som han assassinen, men med mer strømlinjeformede ben i kraniumet. Kanskje ikke verdens beste beskrivelse men.. Fargen vet jeg dog ikke, men på konseptbildet ser det ut som om hun kan skifte farge. Fra gul til lysegrøn. Pluss at hun har litt hår" Det bildet du sikter til er faktisk konsept art for Thane. Jeg og trodde det var fjeset til Tali til å begynne med, men jeg tok grundig feil. Ganske forvirrende fordi de er på samme side. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Trodde nettopp at jeg ved et uhell hadde gått forbi the point of no return, men fant (heldigvis) ut at jeg kan velge selv når jeg vil hoppe i det. Er ikke ferdig i dette universet helt enda. Oh, no I´m not. Passerte 30 timer i dag og har ikke gjort mer enn 25 sidemissions og har ikke lett etter noen mineraler på noen planeter enda. Hadde vært litt surt om jeg runnet spillet før jeg følte jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Enig, Bioware har jammen greid å skvise inne en god del med veldig interessante karakterer, er nesten litt for mye av det gode, dog skal nevnes at jeg ikke er helt begeistra for Zaeed og Jack. Zaeed er vel fordi han er en DLC karakter, og det virker ikke som han har fått like mye "kjærlighet" av Bioware som resten av crewet, selv om han har hatt noen fine historier å fortelle, men syns ikke han kan helt måles med resten. Jack litt usikker, dog har ikke gjort loyalty oppdraget hennes enda, så kanskje det endrer seg, er et eller annet værtfall. Sliter selv litt med å velge hvem jeg vil ha med meg ut på oppdrag, har det for meg at de jeg ikke tar med ut på oppdrag vil bli "sure" på meg, noe jeg ikke vil da jeg egentlig vil være "venner" med alle Men slik er det vel ikke uansett, har vel neppe noe å si hvem man har med ut på oppdrag, eller har det en betydning? Edit: Ser at noen er glade i Liara, men må ærlig innrømme at jeg finner Samara mye mer spennende enn Liara, hadde meg med Liara i 1eren, men om jeg skulle valgt mellom Liara og Samara, hadde det lett blitt Samara, slik det står nå værtfall. @Bannorr, du nevnte at du hadde sett noen konsept bilder av Tali, link? Jeg klarer ikke å skille noen av dem ut xD til og med Zaed xD hen er jo ikke like mye "med" som resten med tanke på at han er en DLC, men han er rå x) noe jeg ikke trodde han kom til å bli før jeg spillte spillet Før spilelt kom ut, leste jeg på mange av Characterene sine bakgrunner (på ME2 siden) og må si at Samara var en av dem jeg syntes så minst interesant ut, men skal si det forandret seg. Var også veldig skeptisk på om Grunt kunne fylle inn godt nok for Wrex, men det gjorde han så absolutt :S Må si BioWare har overasket meg som bare det xD trodde ikke jeg kom til å se på spillet som en 10/10, men det gjør jeg nå. selv om jeg ikke er ferdig med spillet og en liten ting. Jack var også ganske overraskende. Begynner med at man ser på ho som en gal psykopat. men om du gjør diverse ting så kan det snu seg xD Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har blitt redda Får låne Tven av broren min så jeg får endelig spillet Mass Effect 2, klarer ikke å holde meg mer uten å få spilt det Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har blitt redda Får låne Tven av broren min så jeg får endelig spillet Mass Effect 2, klarer ikke å holde meg mer uten å få spilt det Lykke til=) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Gratulerer! Endret 2. februar 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lurer på en ting, Cerberus Daily News greia, er dette noe som blir oppdatert av Bioware? Eller kommer nyhetene opp ettersom hvor du er i spillet? Vet at det skal komme oppdatering angående DLC og slikt der, men tenker på side 1, der det står nyheter fra "inni" spillet på en måte. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjenner jeg sitter med gåsehud allerede får jeg starter eventyret hehe Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk mange timer med dette spillet her i dag...herlighet B) Hadde en kompis på besøk, han blei heilt med i spillet. Tenkte eg skulle slå av boksen for å virke litt sosial, men fikk grei beskjed om å spille videre haha Etterfulgt av spørsmålet : "Er dette 2`en, har du 1`ern til låns?"^^ Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fullførte nettopp selv. Fantastisk, og 100% vellykket. Er det noen som har rollespilt en karakter teit nok til å få seg selv eller andre drept? Enig, Bioware har jammen greid å skvise inne en god del med veldig interessante karakterer, er nesten litt for mye av det gode, dog skal nevnes at jeg ikke er helt begeistra for Zaeed og Jack. Zaeed er vel fordi han er en DLC karakter, og det virker ikke som han har fått like mye "kjærlighet" av Bioware som resten av crewet, selv om han har hatt noen fine historier å fortelle, men syns ikke han kan helt måles med resten. Jack litt usikker, dog har ikke gjort loyalty oppdraget hennes enda, så kanskje det endrer seg, er et eller annet værtfall. Jeg vil si at Jack-lojalitetsoppdraget er blant de mer interessante emosjonelt sett, om ikke actionmessig. Jeg synes hun er morsom, og hadde henne med på en del oppdrag relativt tidlig i spillet (når jeg ennå ikke likte Miranda - hersens Cerberus-kjerring). Zaeed - ganske enig, selv om lojalitetsoppdraget åpenbart har krevd litt arbeid. Jeg brydde meg ikke stort om ham. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Doh. Fullførte siste hovedquestet nå, og Miranda døde uten at jeg fikk hatt meg med henne Snakket med henne ganske mye, men fikk det ikke til. Ikke med Kelly Chambers heller Noen som har noen tips ? Endret 3. februar 2010 av Thomas Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fant denne: http://www.giantbomb.com/mass-effect-2/61-21590/how-to-survive-the-suicide-mission-no-plot-spoilers/35-385092/ den forklarer hvordan du skal overleve, blir vel litt spoiler egentlig, men den forteller ikke noe om historien, bare hvordan ting skal gjøres for å lykkes. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Doh. Fullførte siste hovedquestet nå, og Miranda døde uten at jeg fikk hatt meg med henne Snakket med henne ganske mye, men fikk det ikke til. Ikke med Kelly Chambers heller Noen som har noen tips ? Hadde du fullført side oppdraget hennes? Hvilke valg tok du på slutten? Tror faktsik at kelly dør uansett hva du gjør, men har hørt at hvis du ikke nøler med å reise til Omega 4 så kan du redde alle i crewet ditt, men er ikke helt sikker på om det gjelder Kelly Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Doh. Fullførte siste hovedquestet nå, og Miranda døde uten at jeg fikk hatt meg med henne Snakket med henne ganske mye, men fikk det ikke til. Ikke med Kelly Chambers heller Noen som har noen tips ? Hadde du fullført side oppdraget hennes? Hvilke valg tok du på slutten? Tror faktsik at kelly dør uansett hva du gjør, men har hørt at hvis du ikke nøler med å reise til Omega 4 så kan du redde alle i crewet ditt, men er ikke helt sikker på om det gjelder Kelly Hva var sideoppdraget hennes, og hvordan får jeg det ? Lengste jeg kom med hun var at jeg spiste middag med henne. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Doh. Fullførte siste hovedquestet nå, og Miranda døde uten at jeg fikk hatt meg med henne Snakket med henne ganske mye, men fikk det ikke til. Ikke med Kelly Chambers heller Noen som har noen tips ? Hadde du fullført side oppdraget hennes? Hvilke valg tok du på slutten? Tror faktsik at kelly dør uansett hva du gjør, men har hørt at hvis du ikke nøler med å reise til Omega 4 så kan du redde alle i crewet ditt, men er ikke helt sikker på om det gjelder Kelly Hva var sideoppdraget hennes, og hvordan får jeg det ? Lengste jeg kom med hun var at jeg spiste middag med henne. Sideoppdraget til Miranda. Hvis Miranda døde så tok du ett feil valg på slutten eller hun ikke er lojal. Kanskje du kan redde kelly ved å reise til Omega 4 så fort du får sjansen. Endret 3. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når kommer hjem fra skolen blir jeg ferdig med andre gjennospilling med Infiltrator ^_^ Skal prøve soldier neste gang. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 dumper hvem som helst for Tali, hun er awesome adepten min begynner å bli flink, lvl 25 nå. merker at jeg har lite credits til rådighet men jeg tror jeg begynner å ha de fleste items Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 føler det nesten ikke er nok missions til 30 lvl's xD føler jeg har gjort alt og er i lvl 22 Lenke til kommentar
Prothius Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 føler det nesten ikke er nok missions til 30 lvl's xD føler jeg har gjort alt og er i lvl 22 Du kan jo alltids importere den til en ny save. Du starter dermed i ditt nåværende lvl, men kan gjøre alt på nytt med nye valg og slikt. (eller du kan starte på høyere vanskelighetsgrad) Jeg holder på med insanity for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå