GarethWest Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 fikk kelly til å ta vare på dem Samme her, hehe. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det var det som var det værste... De døde rett etter jeg fikk hun til å passe på dem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen som tok med seg dattera til Samara på laget sitt i andre gjennomspilling? Jeg vet iallefall at jeg MÅ prøve det. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 noen som har hørt noe om når dlc med kompanjongen "Kasumi" kommer? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Tror Kelly kan mate fiskene for deg, om du blir "god venn" med ho x) Edit: ah.. ser nå at det var flere svar x) Men ja, jeg har klart å skape en liten krangel mellom Jack og Miranda xD Føler jeg vipper over til Miranda, muligens vippe over til Jack neste gjennomgang. Men ville helst hat Liara tilbake xD Går det ann å "bli med" Kelly? Endret 2. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nå har spillet ødelagt nattesøvnen min i to dager. Ikke smart å spille i ørten timer for å gå rett til sengs.. jaja. Ellers klarte jeg å drite meg ut i oppdraget til Thane Og Miranda er ikke lojal fordi jeg tok Jack sin side i en krangel. Får håpe det blir romance med Tali også da. Håper det er mulig med litt big love her Endret 2. februar 2010 av niggle Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mine fisker døde også, jeg ble lei meg Jeg fikk Kelly til å mate de når jeg er borte B) Vet ikke hvordan det går med spacehamsteren min men.. Noen som har klart å feie over Kelly? Har vært på date, men ikke kommet lengre enda Denne John er løs på tråden Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen som tok med seg dattera til Samara på laget sitt i andre gjennomspilling? Jeg vet iallefall at jeg MÅ prøve det. Jeg skal akkurat til å begynne på det oppdraget nå og vil ha dattera ^_^ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Samara har flott digitale pupper. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Kan Morinth ta en del av teamet istedenfor? Tror Kelly kan mate fiskene for deg, om du blir "god venn" med ho x) Edit: ah.. ser nå at det var flere svar x) Men ja, jeg har klart å skape en liten krangel mellom Jack og Miranda xD Føler jeg vipper over til Miranda, muligens vippe over til Jack neste gjennomgang. Men ville helst hat Liara tilbake xD Går det ann å "bli med" Kelly? Greia er at du kan Naile jack før du gjør oppdraget ho sitt, uten problem. Så da kan man fortsatt ha en sjans med Miranda hvis du tar ho sin side i krangel. Det lengste jeg kom med kelly var en date og en enighet om at ho skulle mate fiskene mine. Tror ikke du kommer lenger enn det. Endret 2. februar 2010 av Akrabra Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har nå Morinth istedetfor Samara. Noe som var veeeldig nice var at jeg fikk 45 renegade poeng ^_^ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser jo kjapt at det ikkje held med 2 gjennomspelingar! :-) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser jo kjapt at det ikkje held med 2 gjennomspelingar! :-) Akkurat det jeg og tenkte xD ME3 sier jeg bare, hvor vill blir ikke den tiden :S Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke om det var veldig lurt av meg å få Morinth. Hun er dårlig i forhold til Samara. Lenke til kommentar
assap Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hei. Har nettopp kjørt igjennom spillet 1 gang og kunne ikke være mer imponert,en av de beste spill jeg noen gang har spilt. Har ikke spilt igjennom mass effect 1 men fikk virkelig lyst å kjøpe det,første gang jeg synes et spill fortjener 10/10 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har spilt snart 20 timer og koser meg stort i dette herlige sci-fi eposet. Ingen tvil om at dette spillet troner øverst blant mine favoritt spill. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 tror det havner rett under FF7 på min topp liste x) btw, noen andre som fikk høre sang stemmen til Mordin? xD Må si jeg ble litt overasket Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen som tok med seg dattera til Samara på laget sitt i andre gjennomspilling? Jeg vet iallefall at jeg MÅ prøve det. Jeg gjorde det første gangen, renegade ftw Du vil ikke merke forskjell i grunn, du får snakket med ho mer, but that is it, no sexual death, sry. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ferdig med spillet, elsket Baldurs Gate easter eggs Antar at du referer til en viss "Space hamster" for eksempel? Vittig at den lager eksakt samme lyd som Boo i BG når du klikker på buret dens Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ferdig med spillet, elsket Baldurs Gate easter eggs Antar at du referer til en viss "Space hamster" for eksempel? Vittig at den lager eksakt samme lyd som Boo i BG når du klikker på buret dens Ah... det tenkte jeg ikke på xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå