Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Kelly kan mate fiskene for deg, om du blir "god venn" med ho x)

Edit: ah.. ser nå at det var flere svar x)

Men ja, jeg har klart å skape en liten krangel mellom Jack og Miranda xD Føler jeg vipper over til Miranda, muligens vippe over til Jack neste gjennomgang. Men ville helst hat Liara tilbake xD

Går det ann å "bli med" Kelly?

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Nå har spillet ødelagt nattesøvnen min i to dager. Ikke smart å spille i ørten timer for å gå rett til sengs.. jaja.

Ellers klarte jeg å drite meg ut i oppdraget til Thane :cry: Og Miranda er ikke lojal fordi jeg tok Jack sin side i en krangel.

Får håpe det blir romance med Tali også da. Håper det er mulig med litt big love her :D

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Mine fisker døde også, jeg ble lei meg :(

Jeg fikk Kelly til å mate de når jeg er borte B) Vet ikke hvordan det går med spacehamsteren min men..

Noen som har klart å feie over Kelly? Har vært på date, men ikke kommet lengre enda :angry:

Denne John er løs på tråden :D

Lenke til kommentar

Kan Morinth ta en del av teamet istedenfor?

Tror Kelly kan mate fiskene for deg, om du blir "god venn" med ho x)

Edit: ah.. ser nå at det var flere svar x)

Men ja, jeg har klart å skape en liten krangel mellom Jack og Miranda xD Føler jeg vipper over til Miranda, muligens vippe over til Jack neste gjennomgang. Men ville helst hat Liara tilbake xD

Går det ann å "bli med" Kelly?

Greia er at du kan Naile jack før du gjør oppdraget ho sitt, uten problem. Så da kan man fortsatt ha en sjans med Miranda hvis du tar ho sin side i krangel.

Det lengste jeg kom med kelly var en date og en enighet om at ho skulle mate fiskene mine. Tror ikke du kommer lenger enn det.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

hei.

Har nettopp kjørt igjennom spillet 1 gang og kunne ikke være mer imponert,en av de beste spill jeg noen gang har spilt.

Har ikke spilt igjennom mass effect 1 men fikk virkelig lyst å kjøpe det,første gang jeg synes et spill fortjener 10/10 :):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...