Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra, spillet krasjer på samme sted hver gang.

I en eller annen rom stasjon hvor man skal vri speil for å - regner jeg med - blåse opp døren med en stråle.

Problemet er bare at den sorten stråle tydeligvis produserer en eller annen effekt som får spillet til å krasje. Hver gang. http://social.bioware.com/forum/1/topic/106/index/838123/1#865779

Dette er sånt som var akseptabelt første uken etter release av, tja, spill fra Troika - overhodet ikke av Bioware. Shoddy port.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Spoiler angående et lagmedlem fra det forrige spillet som du finner på Illium (som man forøvrig ikke kan ha på laget i denne runden). Forklarer mye.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg syntes hele tiden det var noe galt med Liara og spillet gav meg ikke noen svar. Vel, det kunne gitt meg svar, men jeg trykket feil knapp. Fant en YouTube-video som viser den samtalen man lett overser.

Oh, I love you too! (Kjørte romanse med henne i hver eneste gjennomspilling i det første spillet)

Lenke til kommentar

Spoiler angående et lagmedlem fra det forrige spillet som du finner på Illium (som man forøvrig ikke kan ha på laget i denne runden). Forklarer mye.

Jeg syntes hele tiden det var noe galt med Liara og spillet gav meg ikke noen svar. Vel, det kunne gitt meg svar, men jeg trykket feil knapp. Fant en YouTube-video som viser den samtalen man lett overser.

Oh, I love you too! (Kjørte romanse med henne i hver eneste gjennomspilling i det første spillet)

Wow takk, det klarnet opp en del ting for meg også, kjørte romanse med ho på min main save=)

Lenke til kommentar

Har noen her lagt merke til at stemmen til Mordin er veldig lik stemmen til Dr. Kleiner i Half-Life 2?

De er muligens like, men to forskjellige personer.

Mordin spilles av Michael Beattie mens Dr Kleiner spilles av Harry S. Robins.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Wow takk, det klarnet opp en del ting for meg også, kjørte romanse med ho på min main save=)

Damn.. kom just forbi den delen uten å få med meg det der =O jaja... da vet jeg hva jeg skal neste gjennomspilling xD

Håper Liara har en STOR rolle i ME3 ^^

Lenke til kommentar

Får ikke sett den på siden her. Link?

Og til en annen, urelatert ting: Når får man egentlig sjansen til å ha sex med lagkamerater? Sjansene mine med Kelly er, for å si det mildt, borte nå.

hun døde :(

Lenke til kommentar

Den samtalen der, er det mulig å høre den om du ikke kjørte romance med Liara i 1'ern?

Lenke til kommentar

Eg har no klokka inn omlag 36 timar i spelet.

Eg har fått alle lagkameratane utanom 1, som eg framleis manglar dossier på. Eg jobbar for tida med å handle inn star charts, for å få nye oppdrag, samt så jobbar eg med å få alle lagkameratane mine loyale.

Den eine feilen eg har gjort denne gang er at eg har vingla for mykje mellom Renegade og Paragon. Dette gjer at eg i fleire tilfeller ikkje får opp Charm/Intimidate valga i samtalar. Lesson learned.

Elles, i mellom kvar einaste oppdrag, har eg tatt turen rundtom i skipet - og prata med lagmedlemma mine. Dei har ein så utruleg rik og intressang historie. Aldri før har eg opplevd noko liknande. Eg elskar dette spelet. Det er heilt fantastisk.

Likar Thane Krios spesielt godt. Han er eit omtåka mysterium - heilt til du pratar med han, og han forteller bakgrunnen sin. Eg håpar han får sitt eige kapittel i Mass Effect universet.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Elles, i mellom kvar einaste oppdrag, har eg tatt turen rundtom i skipet - og prata med lagmedlemma mine. Dei har ein så utruleg rik og intressang historie. Aldri før har eg opplevd noko liknande. Eg elskar dette spelet. Det er heilt fantastisk.

Veldig enig i det xD

Tar altid en rundtur i skipet for å se hva som skjer :)

Mangler også bare 1 char jeg ikke har oppdrag til enda

Lenke til kommentar

Oppdaget tidlig at Admiral Xen var Claudia Black, oppdaget derimot ikke før andre gjennomspilling at hun også var "Asari" du møter på Illium, som forteller at

Rachni

lever fint. Den er kun listet under additional voices, så er litt stolt!

Har rekruttert alle, bortsett fra den siste, på min andre gjennomspilling, holder på å gjøre sideoppdrag. liker å få tak i Samara og Thane før jeg søker på planeter. Synes mannlig Shepard var bedre enn kvinnelig, synes Jennifer Hale blir så teit i mange situasjoner

Lenke til kommentar

Eg har no klokka inn omlag 36 timar i spelet.

Eg har fått alle lagkameratane utanom 1, som eg framleis manglar dossier på. Eg jobbar for tida med å handle inn star charts, for å få nye oppdrag, samt så jobbar eg med å få alle lagkameratane mine loyale.

Den eine feilen eg har gjort denne gang er at eg har vingla for mykje mellom Renegade og Paragon. Dette gjer at eg i fleire tilfeller ikkje får opp Charm/Intimidate valga i samtalar. Lesson learned.

Likar Thane Krios spesielt godt. Han er eit omtåka mysterium - heilt til du pratar med han, og han forteller bakgrunnen sin. Eg håpar han får sitt eige kapittel i Mass Effect universet.

Er helt forelsket i disse spillene jeg og. Er så utrolig å kunne cruise rundt hvor man vil, stoppe opp og bare nyte utsikten, rett og slett elsk :love: Fiskene mine døde her om dagen btw :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...