Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i går, og har spillt rundt 10 timer så langt. Jeg gledet meg til ME2, men ikke den ekstreme gleden jeg ønsket jeg kunne ha, kanskje fordi jeg var litt skeptisk? Mitt inntrykk så langt er at... fy faen for en bra spill, ante ikke at dette kom til å bli SÅÅÅ bra. Sitter fortsatt med den gleden jeg fikk når jeg startet å spille, og opplever den godfølelsen man hadde når man var mindre og hadde fått spart nok penger til å kjøpe et spill. Og den følelsen er det ekstremt lenge siden jeg har opplevd, og Mass Effect 2 har gitt meg den følelsen(høres nesten ut som en nykristen nå:p).

 

Så og si alt jeg misslikte med 1ern er blitt forbedret: inventar systemet, skytinga føles ekstremt mye bedre ut, MYE mer interessante oppdrag,utforskinga er faktisk artig nå som man kan hente materialer og ressurser, man kjeder seg ikke et eneste sekund i spillet. Er rett og slett i ekstase. Om det kommer et bedre spill de neste årene blir jeg overaska, og det er bare å gi GOTY'10 til ME2 nå med en gang, trenger ikke diskutere engang.

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Når du flyr for å møte TIM første gangen så kan du velge om Anderson eller Udina ble medlem av the Council, er ikke noe mer enn det egentlig. Ikke som jeg vet om ihvertfall.

 

Det fikk jeg heller aldri velge - spillet bare valgte Udina for meg, selv om jeg gjerne ville velge Anderson for å replikere ME1-gjennomspillingen min i størst mulig grad. Jaja. Spent på hva spillet velger for meg når det gjelder Krogan-greiene.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

HAHAHA xD

Noe av det morsomste til nå: så på en raklame ting i The Citadel, som var om Elcor's som lager Hamlet film og live forestilling xD

Jeg vil seeeeee xD

Haha, du liker Elcor skjønner jeg! :D

 

 

Men har nettopp rundet ME1 for andre gang. Gjorde noen andre valg enn på første gjennomspilling, for eksempel så reddet jeg The Council denne gangen. Jeg likte rett og slett ikke Citadel uten dem på ME2.

 

M4 Part II av Faunts høres best ut etter å ha rundet spillet!

Lenke til kommentar

Det jeg hater mest, med spill som er så fengende at selv om de varer lenger enn et vanlig spill sånn sett, så er de fortsatt fort ferdige=) Men skal dra en gjennomspilling med samme character, kom meg nesten til 30 på en tur:) også selvfølgelig spill igjennom som mann og en annen class. tenker infiltrator.

 

Noen her som har prøvd ut infiltrator?

Lenke til kommentar

Omsider ankommet Illium (tar meg god tid med første gjennomspilling, ja). For noen herlige typer som finnes rundt forbi! Inkludert noen gamle kjenninger...

 

Bachelor partyet, en stupforelska Krogan, en viss adoring fan, etc. etc.... Kan knapt huske sist jeg spilte et spill med så mye vittig dialog.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Oii har folk allerede fullført spillet, sånn kan jeg ikke gjøre, å rushe spillet så fort etter lansering. Da blir det dyr underholdning, jeg bruker alltid mangen måneder på spillene, skal nytes skikkeligt!!!

Vel... er jo bare å runde det 3 ganger til da? xD ny underholdning for hver gang :rolleyes:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å bruke måneder på en gjennomspilling, det som er så fantastisk med spill som Mass effect og dragon age som et annet eksempel er at de har så mye gjennspiller verdi at de varer i måneder hvis du setter ordentlig pris på de :)

 

Og når man først har spilt igjennom det så kan man se hvor man eventuelt gikk feil via oppgraderinger oppbygginger osv, da har man lettere en motivasjon til å prøve igjen =)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...