Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer.

Hvordan funker Adept? Har nemlig lest en del klaging om at biotics power føles ubrukelig på div. fiender.

Biotics synes jeg er veldig bra. Man må alltid huske å bruke f. eks warp mot biotic barrier. Ellers er det veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål etter å ha spilt en stund - hvor i character creation eller eventuelt andre steder er det du svarer på en serie spørsmål som avgjør hva du valgte på kritiske øyeblikk i ME1? Så langt har spillet fullstendig overkjørt meg, og bl.a. valgt noe helt annet enn det jeg gjorde mtp. hele Council-greien, til tross for at jeg valgte en custom character (fordi anmeldelsen til gamer.no ga inntrykk av at man fikk lov til å etablere tidligere valg på nytt selv om man ikke lenger hadde ME1-saves). Veldig irriterende.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å være hypet over dette spillet i det hele tatt, og ser ikke egentlig en grunn til å bruke penger som jeg ikke har på det før om en stund. Jaja, får vel vente til det havner under tollgrensa et sted.

Lenke til kommentar

Spørsmål etter å ha spilt en stund - hvor i character creation eller eventuelt andre steder er det du svarer på en serie spørsmål som avgjør hva du valgte på kritiske øyeblikk i ME1? Så langt har spillet fullstendig overkjørt meg, og bl.a. valgt noe helt annet enn det jeg gjorde mtp. hele Council-greien, til tross for at jeg valgte en custom character (fordi anmeldelsen til gamer.no ga inntrykk av at man fikk lov til å etablere tidligere valg på nytt selv om man ikke lenger hadde ME1-saves). Veldig irriterende.

Når du flyr for å møte TIM første gangen så kan du velge om Anderson eller Udina ble medlem av the Council, er ikke noe mer enn det egentlig. Ikke som jeg vet om ihvertfall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare spilt 5-6 timer, men har til gode å møte fiender som ikke tar skade/etc av Biotecs

Mente egentlig at biotic power kan ikke brukes mot fiender som har shield? Dog skal jeg ikke si at det stemmer, men hvis det stemmer, hvordan kommer du deg rundt det?

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare spilt 5-6 timer, men har til gode å møte fiender som ikke tar skade/etc av Biotecs

Mente egentlig at biotic power kan ikke brukes mot fiender som har shield? Dog skal jeg ikke si at det stemmer, men hvis det stemmer, hvordan kommer du deg rundt det?

Du har biotic powers som tar knekken på shield.

Jeg hadde i alle fall ingen problemer med min Adept på Normal.

Så vidt jeg har forstått har klaging på dette kommet på Hardcore/Insane hvor fiender har ca 45% barrier, 45% shield og 10% HP som gjør noen biotic powers mindre verdt siden motstanderen er så godt som død når du kommer igjennom barrier/shield.

Personlig synes jeg det er overdreven syting, men det er så :p

Lenke til kommentar

Skjønner, ja folk liker å syte, sett en god del syte/klage poster på Bioware forumet. Eneste jeg ikke er helt fornøyd med er kontroll systemet på PC, syns Bioware kunne finpusset det litt mer, gitt oss flere muligheter, men det er nå så, det fungere jo.

Lurer på en ting, ingen som tilfeldigvis har funnet ut hvilken knapp man tar screenshots med i ME2? På PC altså.

Lenke til kommentar

Fikk lagt noen timer i spillet i går..og eg er solgt. Rett og slett. Spiller som soldier eg også, som i det første og det føles utrolig bra! Mekanikken føles mye bedre her enn i det første ihvertfall :) Kjennte eg fikk frysninger over heile kroppen når musikken i Normandy skipet penetrerte ørekanelene i introen...

Det er mulig GOTY`en kom tidlig i år folkens B)

Lenke til kommentar

Fikk lagt noen timer i spillet i går..og eg er solgt. Rett og slett. Spiller som soldier eg også, som i det første og det føles utrolig bra! Mekanikken føles mye bedre her enn i det første ihvertfall :) Kjennte eg fikk frysninger over heile kroppen når musikken i Normandy skipet penetrerte ørekanelene i introen...

GOTY`en kom tidlig i år folkens B)

dremel_ny.gif

Lenke til kommentar

Men noen, fotell meg hvordan det der fungerer med paragon og renegade

paragon og renegade får du for hvilke valg du tar,det øverste du velger på snakkeboblen du får opp når du skal si noe paragon, og det nederste er renegade, og det i midten er nøytralt. Paragon og Renegade åpner opp andre dialoger i spillet der du kan gjøre noe godt eller ondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...