hvo91 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Thane og Grunt Skipet er også et elsk ^_^ Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Må si jeg er mektig imponert over det jeg har sett til nå. Morsomt å se nye raser og møte gamle kjente. Reloadingen er uvant men det er vel bare en tillvenningssak. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 I luv Dragon Armor B) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Som jeg elsker dette spillet! Kommer nok ikke til å gjøre annet enn å spille det hele helgen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som har lyst til å hjelpe meg med å bestemme meg for hvilken klasse Shepard skal være? Står mellom Soldier, Adept og Vanguard. Spilte som Soldier i ME1, og det frister egentlig litt å spille som det nå også, siden skyte systemet er oppgradert på en måte, men hadde vært litt fint med noe annet også kanskje... Endret 28. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg spiller som Adept og stortrives med det Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 garrus er tilbake!! også tror jeg nesten john er litt forelska i Kelly Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sikker på at det ikke er du som er forelska i Kelly? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nydelig spill! En verdig oppfølger!! Tror jeg brukte en time bare og utforske og møte nye folk. Tok en drink og ble litt så full. Haha morsomt! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sikker på at det ikke er du som er forelska i Kelly? Hvem er ikke det? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Thane og Grunt er uten tvil mine favoritter blandt de nye:) Garrus sitt ansikt var også heftig å se igjen, han er like awesome som alltid:) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 . Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1? Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk skryt til et xboxspill fra deg! Ikke hverdagskost Det er fordi i mitt hode så er Mass Effect 2 det beste 360 kan tilby og første gang et eksklusivt 360 spill havner på top 15 i gamerankings.com, en sjelden kost Endret 29. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Garrus = badass. Herlig gjensyn (og en fryktelig tydelig illustrasjon av verdien av å spille ME1 først). Men som ventet er den (foreløpige) favoritten Mordin Solus. Sliter fortsatt litt med å bli vant med ammo-systemet, men combat funker så absolutt. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Greit, kun seks-syv timer matte før jeg får satt klørna i spillet. Lenge? Neida. Ikke lenge i det hele tatt *vugge i et hjørne* Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har dummet meg litt Har vært altfor balansert med paragon og renegade og nå får jeg ikke like ofte muligheter til å overtale/intimidate. Igjen, ME2 er fantastisk Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Sikker på at det ikke er du som er forelska i Kelly? Hvem er ikke det? Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy Endret 29. januar 2010 av Borgen Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy Tenker det blir slik for meg også. Om jeg får lyst til å spille ME2 på nytt, må jeg spille gjennom ME1 først. Spillene henger for mye sammen, jeg ønsker den helhetlige opplevelsen. Men det synes jeg bare er kjempe posetivt . Jeg ser på ME1 og 2 (og senere 3) ikke som to separate spill, men som et kjempe langt knakande godt spill Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Hvordan funker Adept? Har nemlig lest en del klaging om at biotics power føles ubrukelig på div. fiender. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå har jeg bare spilt 5-6 timer, men har til gode å møte fiender som ikke tar skade/etc av Biotecs Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy Tenker det blir slik for meg også. Om jeg får lyst til å spille ME2 på nytt, må jeg spille gjennom ME1 først. Spillene henger for mye sammen, jeg ønsker den helhetlige opplevelsen. Men det synes jeg bare er kjempe posetivt . Jeg ser på ME1 og 2 (og senere 3) ikke som to separate spill, men som et kjempe langt knakande godt spill Samme tanke har jeg og xD Btw: Det beste med ME2? kanskje ikke xD http://www.gametrailers.com/user-movie/sheppard-owns-the-dance-floor/338805?playlist=featured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå