Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å bestemme meg for hvilken klasse Shepard skal være? Står mellom Soldier, Adept og Vanguard. Spilte som Soldier i ME1, og det frister egentlig litt å spille som det nå også, siden skyte systemet er oppgradert på en måte, men hadde vært litt fint med noe annet også kanskje... :hmm:

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 :D

Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 :).

 

Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1?

 

Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk :p

 

 

skryt til et xboxspill fra deg! Ikke hverdagskost :D

Det er fordi i mitt hode så er Mass Effect 2 det beste 360 kan tilby og første gang et eksklusivt 360 spill havner på top 15 i gamerankings.com, en sjelden kost :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er du som er forelska i Kelly? :p

 

Hvem er ikke det? :whistle:

 

Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) :whistle:

 

Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy :D

Endret av Borgen
Lenke til kommentar

 

Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) :whistle:

 

Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy :D

 

Tenker det blir slik for meg også. Om jeg får lyst til å spille ME2 på nytt, må jeg spille gjennom ME1 først. Spillene henger for mye sammen, jeg ønsker den helhetlige opplevelsen. Men det synes jeg bare er kjempe posetivt :) . Jeg ser på ME1 og 2 (og senere 3) ikke som to separate spill, men som et kjempe langt knakande godt spill :D

Lenke til kommentar

 

Kelly kan gå å gjemme seg, Yvonne Strahovski ftw (Miranda Lawson) :whistle:

 

Runna det som adept nå, brukte vel ca 36 timer. Omg så tøft. Spiller vanguard igjennom me1 nå og videre inn i nr 2. Oh the joy :D

 

Tenker det blir slik for meg også. Om jeg får lyst til å spille ME2 på nytt, må jeg spille gjennom ME1 først. Spillene henger for mye sammen, jeg ønsker den helhetlige opplevelsen. Men det synes jeg bare er kjempe posetivt :) . Jeg ser på ME1 og 2 (og senere 3) ikke som to separate spill, men som et kjempe langt knakande godt spill :D

Samme tanke har jeg og xD

 

Btw: Det beste med ME2? kanskje ikke xD

http://www.gametrailers.com/user-movie/sheppard-owns-the-dance-floor/338805?playlist=featured

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...