Robinvi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Akkurat kjørt igjennom, meget fornøyd. Skal spille litt mer nå, og kanskje gjøre det en gang til og gjøre noen andre valg på slutten spesielt. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk denne artige saken i posten i går (en stor takk og hatten av til Gamezone), og så langt koser jeg meg med dette. Jeg synes bl.a. det er stas at man ENDELIG kan gjøre litt skade med snikskytterrifla! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg fikk denne artige saken i posten i går (en stor takk og hatten av til Gamezone), og så langt koser jeg meg med dette. Jeg synes bl.a. det er stas at man ENDELIG kan gjøre litt skade med snikskytterrifla! Kult, brukte egentlig aldri den i ME1 xD funket bedre med pistol eller rifle som sniper x) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Installerer på 360`en nu, kjenner det kribler i sjela Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hvor får jeg tak i den første Comic delen? skulle jo få den med DDE utgaven Edit: Fant ut av det lå i en Bonus mappe i selve ME2 mappa Endret 28. januar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Satt meg ned å føk igjennom introen igår, og følte det var noe kjent med Miranda. Tenkte hun var litt lik Sarah fra Chuck, og jamen hørtes de rimelig like ut også. Good call BioWare.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er sarah fra chuck! Har spilt rundtom 10 timer nå og er meget fornøyd, men også litt skuffa på en merkelig måte, Mest over det litt merkelig lappa sammen lvling systemet, syns det tok litt for mye av det herlige rpg spekteret ut av spillet, som var der i 1ern. Men det her visste jeg jo når jeg startet, også en ting til, føler saken du slåss for er litt for tynn, blir ikke gira på samme måte. Men alt er veldig bra satt sammen og nærmest perfekt på alle andre punkter. Gleder meg til å kjøre på fremover. Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 fader jeg får gåsehud av den traileren. La forresten merke til at tv2 brukte musikken fra den i reklame for dagens håndballkamp. Er det musikk skrevet spesielt til spillet? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) fader jeg får gåsehud av den traileren. La forresten merke til at tv2 brukte musikken fra den i reklame for dagens håndballkamp. Er det musikk skrevet spesielt til spillet? Nei. http://www.youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4 Endret 28. januar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Da er GiantBomb sin anmeldelse kommet: http://www.giantbomb.com/mass-effect-2/61-21590/reviews/ Jeg synes personlig at dette er den beste anmeldelsen til nå. Skribenten tar opp alle problemene ME1 hadde (men som få anmeldere tok for seg siden de ble så blendet av den gode historien og de kule karakterene) og forklarer hva som har blitt forbedret. Han bruker heller ikke 90% av anmeldelsen til å skrive om hvor god historien er. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Gjett hva som ventet i postkassen da jeg kom hjem fra jobben i dag... Endret 28. januar 2010 av Freebull Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gjett hva som ventet i postkassen da jeg kom hjem fra jobben i dag... Miltbrann? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 . Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1? Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk Endret 28. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Har kommet til et sted hvor man kan få nye våpenskill.. Vet ikke om jeg vil ha assault rifle, claymore heavy shotgun eller sniper rifle. HELP ME!! Endret 28. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Til dere som har save game liggende fra ME1, ta gjerne og last de opp på denne siden: http://www.masseffectsaves.com/ Endret 28. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 . Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1? Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk skryt til et xboxspill fra deg! Ikke hverdagskost Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Er 3 timer inn i spillet, så langt er jeg meget fornøyd. Vanvittig bra at de endelig har 'herdet' paragon-veien en del. Endret 28. januar 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har bare spilt litt til nå x) Men må si skytingen og det er mye bedre syns de kunne gjort det slik at man kan dukke ned uten at det MÅ være cover (sånn som i ME1) også syns jeg de kunne hat slik at man går automatisk i cover om man løper til det (som på uncharted 2) Men ellers så er det dødsbra xD Digger headshots ^^ Prøvde Blood Dragon Armor, syns de kunne gi oss valg om å ha på hjelmen eller ikke xD liker veldig godt den armoren, men liker ikke å ha på hjelmen under samtaler =/ Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde vel spelt i ein halvtime då det slo meg at eg berre kan vinke fritida mi farvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå