Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk denne artige saken i posten i går (en stor takk og hatten av til Gamezone), og så langt koser jeg meg med dette. :) Jeg synes bl.a. det er stas at man ENDELIG kan gjøre litt skade med snikskytterrifla! :lol:

Kult, brukte egentlig aldri den i ME1 xD funket bedre med pistol eller rifle som sniper x)

Lenke til kommentar

Det er sarah fra chuck!:)

 

Har spilt rundtom 10 timer nå og er meget fornøyd, men også litt skuffa på en merkelig måte, Mest over det litt merkelig lappa sammen lvling systemet, syns det tok litt for mye av det herlige rpg spekteret ut av spillet, som var der i 1ern. Men det her visste jeg jo når jeg startet, også en ting til, føler saken du slåss for er litt for tynn, blir ikke gira på samme måte. Men alt er veldig bra satt sammen og nærmest perfekt på alle andre punkter. Gleder meg til å kjøre på fremover.

Lenke til kommentar

Da er GiantBomb sin anmeldelse kommet:

http://www.giantbomb.com/mass-effect-2/61-21590/reviews/

 

Jeg synes personlig at dette er den beste anmeldelsen til nå. Skribenten tar opp alle problemene ME1 hadde (men som få anmeldere tok for seg siden de ble så blendet av den gode historien og de kule karakterene) og forklarer hva som har blitt forbedret.

Han bruker heller ikke 90% av anmeldelsen til å skrive om hvor god historien er.

Lenke til kommentar

Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 :D

Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 :).

 

Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1?

 

Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Jeg driter nesten i buska så bra dette spillet er, får jo gåsehud i tillegg. Tidenes RPG spill er Mass Effect 2 :D

Og skytinga er mye bedre en forgjengeren, så jeg valgte soldat som jeg gjorde med ME1 :).

 

Men hvordan er selve Adept er det lettere å bruke spellsene nå i motsetning til ME1?

 

Synd jeg måtte levere Tven min idag når dette spillet kom så jeg blir ikke så blown away av grafikken siden jeg sitter på 26" HD-Ready Samsung i motsetning til Philips 37" FullHD med Ambilight som er borte vekk :p

 

 

skryt til et xboxspill fra deg! Ikke hverdagskost :D

Lenke til kommentar

Har bare spilt litt til nå x)

Men må si skytingen og det er mye bedre :D

syns de kunne gjort det slik at man kan dukke ned uten at det MÅ være cover (sånn som i ME1) også syns jeg de kunne hat slik at man går automatisk i cover om man løper til det (som på uncharted 2)

Men ellers så er det dødsbra xD

Digger headshots ^^

 

Prøvde Blood Dragon Armor, syns de kunne gi oss valg om å ha på hjelmen eller ikke xD liker veldig godt den armoren, men liker ikke å ha på hjelmen under samtaler =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...